Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@00:02:17 GMT

گل یک استقلالی در جمع ۵ گل مواج برتر لیگ قهرمانان آسیا +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۹۹۵۸

گل یک استقلالی در جمع ۵ گل مواج برتر لیگ قهرمانان آسیا +فیلم

‍‍‍‍‍‍

گل مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران از سوی سایت AFC جزو زیباترین گل‌های مواج تاریخ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی ۵ گل زیبای تاریخ لیگ قهرمانان آسیا که با ضربات مواج (کات‌‌دار) به ثمر رسیدند پرداخته که یکی از آنها گل مامه تیام به ذوب‌آهن در ماه می سال ۲۰۱۸ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در آن بازی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی، با هت‌تریک مهاجم سابق خود ذوب آهن را با نتیجه ۳ بر یک برد و صعود کرد. در میان گل‌های تیام اما گل دوم این بازیکن سنگالی بوده که توجه AFC را جلب کرده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره گل تیام نوشته است: بازی برگشت مصاف تمام ایرانی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی، نمایشی از مامه تیام بود.مهاجم سنگالی هر سه گل تیمش را زد تا استقلال صعود کند. گل دوم او اما یکی ازبرترین گل‌های تاریخ رقابت‌ها بود. او توپ را از فاصله‌ای نزدیک به ۳۰ یارد (۲۷ متر) تا دروازه حریف گرفت و آن را با یک ضربه پای چپ حیرت‌آور مواج به سمت راست سقف دروازه ذوب‌آهن فرستاد تا هوادران حاضر در ورزشگاه آزادی را با عملکرد فردی استثنایی‌اش به وجد آورد.

در همین حال گلی که «نام تائه هی» بازیکن سابق تیم لخویای قطر در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ برای این تیم به استقلال خوزستان زد هم جزو زیباترین گل‌های مواج لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است. این هافبک کره‌ای اکنون در تیم السد قطر توپ می‌زند.

گل اسکار برای شانگهای SIPG مقابل اولسان هیوندای در ماه مارس سال ۲۰۱۸، گل سرجینیو بازیکن کاشیما آنتلرز مقابل تیم جوهر دارول در ماه مارس سال ۲۰۱۹ و گل سافاری راسید برای تیم جوهور دارول مقابل شاندونگ لوننگ در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ سه گل دیگری هستند که در فهرست ۵ گل مواج برتر تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

سایت AFC برای انتخاب بهترین گل در میان این ۵ گل یک نظرسنجی گذاشته است که «اینجا» می‌‌توانید در آن شرکت کنید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 دانلود

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس مامه تیام استقلال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا فیلم ورزشی لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!