Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:17:45 GMT

فاصله و تفاوت در شهرهای پردیس و بومهن به حداقل برسد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۰۱۰۳

فاصله و تفاوت در شهرهای پردیس و بومهن به حداقل برسد

عبدالعظیم رضایی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم معارفه شهردار بومهن گفت: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن با حمایت از شهردار، برای جلب رضایت مندی شهروندان بومهن و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم یک فرصت شایسته برای مسولین است، خاطر نشان کرد: به احترام رای مردم و جایگاه شورا باید ضعف‌ها را به حداقل برسانیم و با توجه به اینکه شهردار مجری مصوبات شورا است، دخالت  اعضای شورای  به هیچ وجه پذیرفته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: شورای اسلامی بومهن از دوره های گذشته تا امروز عملکرد رضایت بخشی نداشته و از ظرفیت های  حوزه مدیریت شهری و شهرداری به خوبی استفاده نکردند.

رضایی با بیان اینکه در شهر بومهن اقوام مختلفی سکونت دارند، اظهار داشت: حضور اقوام مختلف دراین شهر یک فرصت مناسب است ومسولین با تفکر توسعه محور، وضعیت شهر را بهبود ببخشند.

وی با تاکید بر جبران نقص‌های گذشته در شهر بومهن، اظهار داشت: با برنامه ریزی منظم کم کاری گذشته را جبران و اشکالات را به حداقل برسانیم تا در فرصت اندک باقی مانده خروجی ارزشمندی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: شهردار بومهن بدون در نظرگرفتن منافع خاص و مسائل حاشیه ای و توجه به اصل شایسته سالاری با اکثریت آرای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن انتخاب شد.

رضایی ادامه داد: با وحدت و همدلی بخشی از کوتاهی وعقب ماندگی‌ها را در این شهر  با هدف پاسخگویی به همه نیازهای مردم و با تعیین اولویت‌ها جبران شود.

این مسئول  با اشاره به اهمیت ساماندهی دستفروشان در شهر بومهن، عنوان کرد: تعداد زیادی از دستفروشان درگیر مشکلات اقتصادی هستند و شیوع بیماری کرونا مشکلات آنها را دو چندان کرده است، ساماندهی، بدون ضربه زدن به کسب و کار آنها را در اولویت قراربدهید.

شهردار پیشین بومهن پس از ۲۸ ماه خدمت از سمت خود استعفا داد و حسین موسوی با موافقت رئیس و اعضای شورای اسلامی بومهن طی حمکی از سوی انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران به عنوان سرپرست شهرداری بومهن معارفه و منصوب شد.

وی پیش از این در سمت های شهردار سمنان، شهردار ملارد، معاون شهردار منطقه ۱۸ تهران و معاون شهردار منطقه ۱۹ در حوزه ترافیک خدمت رسانی کرده است.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها عبدالعظیم رضایی بومهن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالعظیم رضایی بومهن عبدالعظیم رضایی بومهن شورای اسلامی اعضای شورای شهر بومهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است


به گزارش تابناک، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود