Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:17:43 GMT

سسک فابرگاس پاسخ کورتوا را داد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۰۱۵۴

سسک فابرگاس پاسخ کورتوا را داد

هافبک سابق بارسلونا اظهارنظر تیبو کورتوا در مورد قهرمانی بارسا را نادرست خواند.

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که تیبو کورتوا سنگربان رئال در مصاحبه با تلویزیون بلژیک در مورد احتمال قهرمان اعلام شدن بارسلونا با نیمه تمام ماندن لالیگا گفت که این یک تصمیم غیرمنصفانه خواهد بود چرا که رئال در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا، یک مساوی و یک پیروزی کسب کرد و نشان داد که تیمی بهتر نسبت به کاتالان هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارنظر کورتوا با واکنش کیکه ستین سرمربی بارسا روبرو شد و حتی نشریه اسپورت هم با تیتر تند "چرا خفه نمی شوی؟"، به کورتوا پاسخ داد.

 

 

 

 

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا در مصاحبه با تی وی ای و در واکنش به حرف های تیبو کورتوا گفت:« هر کسی از تیم خودش دفاع می کند و این طبیعی است. موناکو به دلیل نیمه تمام ماندن لوشامپیونا، شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را از دست داد؛ در حالی که فاصله امتیازی ما بسیار اندک بود. در اسپانیا هم اگر لالیگا نیمه تمام بماند، طبیعی است که تیم صدرنشین یعنی بارسا قهرمان اعلام شود. در فرانسه هم کسی تمایل به نیمه تمام ماندن لیگ نداشت ولی دلایلی اجتناب ناپذیر برایش وجود داشت.»

 

 

 

 

علاقه رئال به جذاب ادواردو کاماوینگا هافبک رن:« کاماوینگا کیفیتی باورنکردنی دارد و فوق العاده بازیکن قدرتمندی است. اصلا به نظر نمی آید تنها 17 سال داشته باشد و فراتر از سنش بازی می کند.»

 

 

تیبو کورتوا بارسلونا رئال مادرید سسک فابرگاس چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا بارسلونا رئال مادرید سسک فابرگاس چلسی تیبو کورتوا نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت