Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@01:34:27 GMT

رقابت های بوندسلیگا از ۲۷ اردیبهشت پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۰۶۲۰

رقابت های بوندسلیگا از ۲۷ اردیبهشت پیگیری می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان: روز چهارشنبه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان موافقت خود را با از سرگیری مسابقات فوتبال بوندسلیگا اعلام کرد و تصمیم‌گیری درباره تاریخ شروع مجدد بازی‌ها را بر عهده فدراسیون فوتبال آلمان گذاشت.

امروز در مجمع عمومی ۳۶ باشگاه بوندسلیگای ۱ و ۲ موافقت خود را با از سرگیری مسابقات در اولین فرصت ممکن اعلام کردند و ابراز امیدواری کردند که این زمان، شنبه ۱۶ مِی (۲۷ اردیبهشت) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات بوندسلیگا به دلیل شیوع ویروس کرونا روز ۱۳ مارس و از هفته بیست و ششم به حالت تعلیق درآمد.

تمامی بازی‌ها پشت در‌های بسته انجام خواهد شد، زیرا گردهمایی عمومی برای مردم در آلمان تا ۳۱ آگوست ممنوع است. یکی از مسابقاتی که روز ۱۶ نیز برگزار خواهد شد دربی بورسیا دورتموند و شالکه ۰۴ است که رقابت دیرینه‌ای با هم دارند.

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده است مسابقات تحت پورتکل‌های سختگیرانه بهداشتی برگزارخواهد شد.

فدراسیون فوتبال آلمان تلاش دارد بازی‌ها را روز ۳۰ ژوئن به پایان رساند تا از عهده انجام تعهدات خود به اسپانسر‌ها و پخش کننده‌ها برآید.

هشدار داده شده است که هرگونه تأخیر بیشتر می‌تواند تهدیدی برای موجودیت بعضی از باشگاه‌ها باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رقابت های بوندسلیگا مرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد