Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:04:16 GMT

تداوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پارس آباد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۰۸۰۶

تداوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پارس آباد

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به مدت 5 روز در استان اردبیل اجراء می‌شود که در شهرستان پارس آباد نیز این رزمایش برگزار و 700 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد آهنی در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پارس آباد ضمن تبریک ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی ظهار کرد: حرکت بسیج سازندگی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم پایه‌گذاری شده و توانسته با حفظ روحیه جهادی و اعتقادی گام‌های بزرگی در رفع مشکلات مردم بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، اهمیت کار جهادی و انقلابی بیشتر مشخص می‌شود، به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان پارس آباد  در مقابله با این ویروس منحوس اشاره کرد.

جانشین بسیج مقامت شهرستان پارس آباد، بیان کرد: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا، عملیات بیولوژیکی و ضدعفونی اماکن عمومی و پرتردد، درب منازل، مجتمع مسکونی، مساجد و اماکن مذهبی و ادارات در شهر‌ها و روستا‌ها توسط بسیج مقاومت شهرستان پارس آباد انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در حال اجرا بوده و مرحله سوم تا پایان ماه مبارک رمضان اجراء خواهد شد، گفت:  700 بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 3 میلیون ریال در مرحله دوم بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

آهنی اقلام موجود در هر بسته معیشتی را شامل برنج، تن ماهی، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، خرما، نان لواش و مواد ضدعفونی کننده عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از خیرین  شهرستان پارس آباد گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را جهت کمک رسانی به نیازمندان در این ایام به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۳۲۳ بانک انصار واریز نمایند.

انتهای پیام/3463/130

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل کمک های مومنانه همدلی شهرستان پارس آباد استان اردبیل رزمایش کمک مومنانه شهرستان پارس آباد مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار