Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج ضمن تاکید بر اینکه گلستان نیازمند بیمارستان مخصوص بیماری های خاص است به راه اندازی اسنپ پزشکی جهت التیام الام بیماران خاص در کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: عبدالرحیم حزینی به مناسبت 18 اردیبهشت و روز بیماری های خاص در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه کلیه بیمارانی که فاقد درمان می باشند تحت پوشش کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج هستند، اظهار کرد: بیماران سرطانی در منازلشان در سکوت درد و رنج را تحمل میکنند  و ما در کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج تلاش می کنیم تا صدای بیماران سرطانی و صعب العلاج باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه هر فردی در هر جایگاه و شغلی میتواند خیر باشد افزود: پرسنل و تمام فعالیت ها در این کانون به  صورت رایگان انجام می شود.

حزینی گفت: 160 داوطلب خیر به صورت گمنام با کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج همکاری می کنند و بیش از 3 هزار بیمار تحت پوشش این کانون هستند.

مدیر عامل کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج یادآور شد: در این کانون در زمینه پیشگیری از ابتلا به بیماری های خاص و بهبود بیماران مبتلا به این بیماری ها مشاوره داده میشود.

 

حزینی تاکید کرد: در این کانون هیچ بروکراسی اداری وجود ندارد و بیماران با مراجعه به این کانون دچار هیچ مشکلی و معطلی نخواهند شد.

وی افزود: افراد میتوانند از طریق شماره تماس 0173820 از ساعت 9 صبح تا 14 مشاوره رایگان دریافت کنند.

وی به راه اندازی اسنپ پزشکی اشاره کرد و افزود: بیماران در این طرح از داخل منزل با مرکز ما تماس میگیرند و مشکلات خود را عنوان میکنند و درصورت نیاز به صورت رایگان به مطب پزشکانی که با این کانون همکاری دارند مراجعه و بدون پرداخت هزینه،  ویزیت می شوند.

حزینی ادامه داد: بایستی موجباتی فراهم تا مشکلات مختلف بیماران خاص برطرف شود زیرا پرداخت کمک هزینه به آنان تنها بخشی از مشکل آنان را برطرف میکند.

وی افزود: بیمارستان مخصوص بیماری های خاص یکی از نیاز های اساسی استان می باشد تا بیماران به بیمارستان های عمومی مراجعه نکنند که در این زمینه میتوان از قابلیت برون سپاری بیمارستان های بلا استفاده استان بهره برد.

حزینی در پایان خاطرنشان کرد: هر فردی در صورتی که ذهن آزاد که از فاکتور های درونی سرطان است داشته باشد و پیاده روی، خواب خوب، تغذیه مناسب را به طور مستمر در زندگی خود بگنجاند از ابتلا به بیماری های خاص مصون خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان بیماری های خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال گذشته ۸۲ هزار و ۵۲۴ بیمار خارجی در مشهد ویزیت کرده‌ایم که بابت آنها حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته‌ایم.

داوود خوش‌شکن افزود: بیشترین بیماران را بیمارستان‌های رضوی، چشم‌بینا، امام رضا (ع)، خاتم و قائم ویزیت کرده‌اند. بیماری‌های ارتوپدی و تروما، زنان و زایمان، بیماری‌های چشمی، بیماری‌های قبلی، اورلوژی و جراحی‌های عمومی به ترتیب مورد اولویت گردشگران سلامت در مشهد بوده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: البته در مشهد بیماران افغانستانی زیادی داریم که مدرک تبعیت کشور را ندارند، از همین رو این بیماران را گردشگر سلامت محسوب می‌کنیم. به همین دلیل مراجعه به بخش ارتوپدی و تروما بالا است. البته تعرفه‌ای که از این نوع بیماران دریافت می‌کنیم، تعرفه گردشگری است.

خوش‌شکن افزود: در سال گذشته از ۹۵ ملیت در مشهد بیمار داشتیم که نسبت به سال ۱۴۰۱ پیشرفت بیشتری داشته است. بیشترین بیماران ما از کشور‌های افغانستان، عراق، ترکمنستان، بحرین، تاجیسکتان، کویت و عربستان سعودی بوده است. رشد بیماران ترکمنستان بسیار چشمگیر بوده است.

وی در خصوص جایگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جذب گردشگران سلامت در کشور گفت: مشهد رتبه نخست جذب بیماران خارجی در کشور را دارد. پس از مشهد شهر‌های قم، کرمان، اصفهان و شیراز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

 

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد