Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس متکی به یک یا دو بازیکن نیست، چون خیلی بزرگ است و شما دیدید طی سالیان قبل بازیکنان زیادی آمدند و رفتند، ولی تنها چیزی که می‌ماند نام بزرگ پرسپولیس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس چند سالی است که فوتبال را کنار گذاشته و در حال حاضر مربی تیم پارس جنوبی جم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دقایقی با او همکلام شدیم.

آن‌طور که در خبر‌ها آمده بود پارس جنوبی یکی از تیم‌هایی است که خواهان لغو مسابقات لیگ برتر شده بود، درست است؟

محسن بنگر گفت:

من در جریان این مسائل نیستم و اصلاً چیزی در این خصوص نشنیدم. آن‌طور که به ما گفتند فکر می‌کنم قرار است از اوایل خرداد بازی‌های لیگ آغاز شود. مگر اینکه این تاریخ تغییر کند که من در جریان نیستم.

تو سابقه کار با یحیی گل‌محمدی را داری، فکر می‌کنی او در پرسپولیس موفق شود؟

محسن بنگر گفت:

یحیی مربی جوان و خوشفکری است و سابقه خوبی در لیگ برتر دارد. کارنامه او نشان می‌دهد که مربی توانمندی است و قطعاً می‌تواند در تیمی مثل پرسپولیس موفق شود. ضمن اینکه گل‌محمدی از جنس پرسپولیس است و فضای کار در این تیم را به خوبی می‌شناسد.

پرسپولیس می‌تواند در این فصل هم قهرمان شود؟

محسن بنگر گفت:

من فکر می‌کنم قطعاً این اتفاق در پایان فصل رخ می‌دهد. پرسپولیس در چند فصل اخیر بهترین تیم ایران بوده و در این فصل هم با وجود تغییرات در کادر فنی و رفتن برانکو باز هم نتایج بسیار خوبی گرفته و ١٠ امتیاز با تیم‌های مدعی فاصله دارد. به همین دلیل تجربه‌ام می‌گرید پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود. انصافاً هم نگاه کنیم پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید و امیدوارم این اتفاق بیفتد و دل هواداران شاد شود.

ولی استقلالی‌ها معتقدند می‌توانند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند!

محسن بنگر گفت:

استقلال تیم پرطرفدار و قابل احترامی است ولی با توجه به شرایط جدول و اختلاف زیادی که پرسپولیس به وجود آورده به نظرم نمی‌توانند این کار را بکنند و حریف پرسپولیس نمی‌شوند.

به نظرت بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی است؟

محسن بنگر گفت:

وقتی تیمی با اقتدار صدرنشین است یعنی همه بازیکنان خوب کار کردند و بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش گذاشتند. به همین دلیل نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم.

در روز‌های اخیر زمزمه‌های جدایی چند بازیکن مثل شجاع، ترابی، علیپور و بشار شنیده می‌شود. به نظرت با رفتن این‌ها پرسپولیس متضرر نخواهد شد؟

محسن بنگر گفت:

همه این بازیکنانی که نام بردید جزو مهره‌های کلیدی پرسپولیس هستند و تأثیر زیادی در تیم‌شان دارند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که آن‌ها بمانند ولی اگر کسی از پرسپولیس جدا شد، قطعاً کادر فنی جایگزین مناسبی برایش در نظر می‌گیرد. پرسپولیس متکی به یک یا دو بازیکن نیست، چون خیلی بزرگ است و شما دیدید طی سالیان قبل بازیکنان زیادی آمدند و رفتند ولی تنها چیزی که می‌ماند نام بزرگ پرسپولیس است.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پرسپولیس پارس جنوبی جم پرسپولیس لیگ برتر ایران محسن بنگر محسن بنگر گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق نهایی کونته با ناپولی

سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس، اینتر و چلسی در آستانه معرفی به عنوان سرمربی جدید ناپولی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از پایان دوران حضور آنتونیو کونته در تیم فوتبال تاتنهام و بازگشت این سرمربی نامدار و پرافتخار به ایتالیا، وی همواره یکی از گزینه‌های بالقوه تیم‌های مطرح این کشور در دوره‌های مختلف بوده است. اسطوره باشگاه یوونتوس که به عنوان سرمربی با این تیم و بعدتر اینتر قهرمانی سری A را در کارنامه دارد، پیش از انتخاب دانیله دروسی بحث حضورش روی نیمکت مربیگری تیم فوتبال رُم به جای ژوزه مورینیو مطرح بود و بعدتر هم از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه میلان برای جانشینی استفانو پیولی در پایان فصل جاری یاد شده بود، هر چند ناپولی نیز با توجه فصل پرفراز و نشیبی که داشته؛ یکی از باشگاه‌هایی بوده که همواره او را زیر نظر داشته و حالا به نظر می‌رسد کونته قرار است با همین تیم آخر به عرصه مربیگری بازگردد.

شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» در این باره مدعی شد؛ آنتونیو کونته برای عقد قراردادی سه ساله با باشگاه ناپولی به توافق رسیده و در تابستان پیش رو هدایت آبی‌پوشان ناپل را بر عهده خواهد گرفت. کونته 54 ساله که در ماه مارس 2023 با توافقی دوجانبه از سمت مربیگری تاتنهام کنار رفت، پیش از این پیشنهاد ناپولی را رد کرد بود. در این باره نیز شایعاتی مطرح شد بر این اساس که کونته بیشتر مشتاق بوده شانس خود را برای هدایت میلان پس از اخراج پیولی امتحان کند اما اخیراً به این نتیجه رسیده که مالکان روسونری قصد ندارند فصل آینده پرهزینه ظاهر شودند و اساساً تمایلی به استخدام کونته که هم دستمزد بالایی دارد و هم روی خریدهای گرانقیمت اصرار می‌کند، ندارند؛ به همین دلیل کونته نیز به تنها گزینه باقی مانده موجود یعنی ناپولی چراغ سبز نشان داده است.

ناپولی که فصل گذشته موفق شد با سرمربیگری لوچانو اسپالتی پس از 33 سال فاتح اسکودتو شود، تابستان اخیر به همکاری‌اش با این مربی ایتالیایی پایان داد و رودی گارسیا را به عنوان جانشین او انتخاب کرد. آبی‌پوشان ناپل با این مربی فرانسوی شروع خوبی در فصل جاری نداشتند و ثبت 8 پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست در 16 بازی از رقابت‌های مختلف سبب شد تا این باشگاه با گارسیا قطع همکاری کند.

نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!

ناپلی‌ها در ادامه والتر ماتزاری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند که او هم تنها 97 روز روی نیمکت ای تیم دوام آورد و به خاطر ثبت آمار 6 برد، 3 تساوی و 8 شکست در 19 بازی از سمت سرمربیگری ناپولی کنار گذاشته شد. پس از این مربی ایتالیایی، فرانچسکو کالتزونا به عنوان سومین سرمربی این فصل آبی‌پوشان ناپل معرفی شد، کسی که همزمان سرمربی تیم ملی فوتبال اسلواکی نیز هست و این تیم را در یورو 2024 هدایت خواهد کرد.

ناپولی در حال حاضر با 49 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • توافق نهایی کونته با ناپولی