Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@07:16:45 GMT

باند سارقان طلا و جواهر در مراغه متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۱۰۲۶

باند سارقان طلا و جواهر در مراغه متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان طلا و جواهر منازل سرقت خبرداد.

رمضان الهوردیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماغه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و فنی از فعالیت افرادی در زمینه سرقت منزل مطلع و موضوع در دستور عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تحقیقات انجام شده، ماموران با گشت‌زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام یکسری اقدامات فنی، تخصصی با تلاش بی وقفه ی شبانه روزی، سه سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهوردیان ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو نفر از سارقان غیربومی و اهل استان‌های همجوار بوده و در بازجویی‌های تکمیلی صورت گرفته سارقان که یک نفر زن و دو نفر مرد می باشند تاکنون به سه فقره سرقت منزل اعتراف و از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف شد.

وی اظهار داشت: پس از شناسایی و احراز هویت اموال مسروقه به مال باختگان تحویل و پرونده تکمیل و متهمان جهت سیر مراحل به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی مراغه به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگیرانه، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب و تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنند، نسبت به نصب دوربین‌های مدار بسته در منزل و محل کسب خود اقدام کنند، از نگهداری پول نقد و اشیاء قیمتی مثل طلا و جواهر در منزل خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: طلا آگاهی دستگیری سارقان فرمانده انتظامی شهرستان مراغه جواهر خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان