Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@06:06:05 GMT

مدال فضاحت به سربازان آمریکایی!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۱۰۹۹

صراط:

سال‌ها از آن روزی که آمریکایی‌ها برای وارد کردن فشار به ایران، هواپیمای مسافربری کشورمان را هدف قرار داد گذشته و ما نیز در آن شرایط توان پاسخ به این اقدام تروریستی و جنایتکارانه را نداشتیم.

به گزارش میزان اکنون از آن دوران سال‌ها گذشته و در طول این سال‌ها جمهوری اسلامی ایران توانسته است قدرت نظامی خود را افزایش دهد تا جایی که قدرتمندترین دشمنان ایران جرأت و جسارت تعرض و تعدی به ایران اسلامی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال افتخار و شجاعت به فرمانده ناو وینسنس، هیچگاه بر سینه او نمی‌درخشد بلکه یادآور جنایتی است که آن فرمانده آمریکایی مرتکب شده و جان ۳۰۰ انسان بیگناه را گرفته است.

آمریکایی‌ها پس از پایان جنگ رژیم صدام علیه ایران، هیچگاه تصور نمی‌کردند که جمهوری اسلامی بتواند در زمینه نظامی یک جهش بزرگ داشته باشد، تحریم‌های تسلیحاتی و نظامی ایران که از سوی آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل وضع شده بود، برای همین هدف به کار گرفته شد.

با وجود تحریم‌های سخت تسلیحاتی و نظامی، جمهوری اسلامی ایران توانست به آنچنان پیشرفتی در این زمینه دست یابد که دشمنان از این بابت هم عصبانی شدند و هم متعجب.

قدرت نظامی ایران اسلامی یک مؤلفه بزرگ و کارآمد بازدارنده مقابل تهدیداتی است که دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ترتیب داده‌اند.

قدرت نظامی به ویژه موشکی ایران آنچنان برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وحشتناک است که در تلاش هستند، تا این قدرت بازدارنده از ایران گرفته شود.

جمهوری اسلامی ایران، بار‌ها در مقاطعی توانمندی موشکی خود را به دشمنان به اثبات رسانده است، حمله موشکی به پایگاه گروه تروریستی داعش در سوریه و حمله موشکی به پایگاه نیرو‌های ضد انقلاب، بخشی از این خودنمایی قدرتمندانه بود.

اما مهمترین عملیات موشکی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، موشکباران پایگاه آمریکایی عین الاسد در خاک عراق بود، عملیاتی که به خونخواهی عملیات تروریستی ارتش آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس انجام شد و این پایگاه را در هم کوبید.

آمریکایی‌ها برای آن که پرستیژ نظامی خود را حفظ کنند، بر تلفات موشکباران پایگاه عین الاسد سرپوش گذاشتند و به گونه‌ای جلوه دادند که اتفاقی نیفتاده است، در صورتی که اطلاعات و اخبار موثق به دست آمده اثبات کرده است تلفات حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد، سنگین و ویرانگر بوده است.

اکنون پس از گذشت چندین ماه از موشکباران پایگاه عین الاسد، دولت آمریکایی‌ در یک اقدام نمادین، به سربازانی که در پایگاه مجروح شده و آسیب دیده‌اند، مدال شجاعت داده است!

آمریکایی‌ها برای آنکه مجبور به پاسخ نشوند، در یک تبلیغات گسترده رسانه‌ای، سعی کردند خسارات موشکباران را کم جلوه دهند، چرا که می‌دانستند اگر به حمله موشکی ایران واکنش نشان دهند، صد‌ها هدف آمریکا در منطقه و فرامنطقه موشکباران می‌شد.

اکنون آمریکایی‌ها با دادن مدال شجاعت به سربازان آسیب دیده در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در شرایط کنونی سعی دارد، التیامی به سربازان و نظامیان آمریکایی و خانواده‌های آنان بدهد.

دولت «دونالد ترامپ»، بابت پنهان‌کاری درباره تلفات این حادثه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت؛ مقام‎های دولت ترامپ در ابتدا ادعا می‌کردند که این حمله هیچ تلفاتی نداشته، اما در مراحل بعدی به صورت قطره‌چکانی به زخمی شدن شمار زیادی از سربازان خود اعتراف کردند.

چه عمل شجاعانه‌ای از سربازان آمریکایی هنگام موشکباران پایگاه عین الاسد سر زده است که لایق دریافت مدال شجاعت شده‌اند؟!

اقدام به اهدا مدال شجاعت به سربازان آسیب دیده در موشکباران پایگاه آمریکایی عین الاسد، بازی تبلیغاتی از نوع آمریکایی است.

در واقع سربازان آسیب دیده مدال فضاحت به خاطر وحشت و هراسی که از موشکباران داشتند، دریافت کرده‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سربازان آمریکایی ناو وینسنس آمریکا هواپیمای مسافربری ایران صراط موشکباران پایگاه پایگاه عین الاسد جمهوری اسلامی آمریکایی ها موشکی ایران مدال شجاعت حمله موشکی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتاد و سومین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد ارتش این کشور به مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی در بخش جنوبی جبهه حمله کرده است.

 گزارش‌های اولیه حاکی از سه انفجار در مرکز اودسا است.

طبق گزارش راشا تودی، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تاسیسات نظامی، نیروها و تجهیزات اوکراینی مورد اصابت حملات هوایی، موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری نووستی پیش از این به نقل از نیروهای محلی گزارش داد که ارتش روسیه یک مقر اوکراینی را در مرکز شهر بندری اودسا هدف قرار داده است.

براساس آنچه تاکنون گزارش شده، سه انفجار در منطقه رخ داده که یکی از آنها در نزدیکی مقر فرماندهی اوکراین با قدرت بیشتری بوده است.

«اولگ کیپر» رئیس اداره منطقه‌ای اودسا ضمن تایید این گزارش، گفت که در این حمله از موشک بالستیک استفاده شده و دست‌کم سه نفر کشته‌ شده‌اند.

روسیه بارها تاکید کرده است که طی عملیات نظامی خود فقط مراکز نظامی اوکراینی را هدف قرار می‌دهد و هیچ اقدامی علیه زیرساخت‌های غیرنظامی انجام نمی‌دهد.

خبرگزاری نووستی هم‌چنین گزارش داد که روسیه یک منطقه استقرار نیروهای اوکراینی در حومه «خارکیف» شهری در مرز روسیه را بمباران کرد و علاوه بر این از حمله دیگری به انبار تجهیزات نظامی در منطقه «نیکولایف جنوبی» خبر داد که به انهدام این انبار منجر شده است.

موج تازه عملیات نظامی روسیه در اوکراین، پس از آن آغاز شد که «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه اخیرا متعهد شد که عملیات‌های این کشور را به مراکز لجستیکی و انبارهای اوکراین که با تجهیزات نظامی غربی پُر شده، تشدید کند.

او پیشتر درباره کمک جدید آمریکا به اوکراین به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار که به‌تازگی پس از موافقت مجالس نمایندگان آمریکا تصویب شد، گفت: «این اقدام برای جلوگیری از فروپاشی نیروهای اوکراینی در نظر گرفته شده است، اما این پول تاثیر چشمگیری در میدان نبرد نخواهد گذاشت زیرا بیشتر این بودجه به تولید نظامی آمریکا سرازیر خواهد شد.»

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند