Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@19:14:03 GMT

بانک مرکزی کتاب‌فروشان و ناشران را آسیب‌دیده‌ شناخت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۱۱۰۸

بانک مرکزی کتاب‌فروشان و ناشران را آسیب‌دیده‌ شناخت

بانک مرکزی ایران در به‌روزرسانی مشاغل آسیب‌دیده از شیوع کرونا، کتاب‌فروشان و ناشران را به فهرست این مشاغل افزوده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران اعلام کرد با پیگیری‌های این اتحادیه و همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه شماره ۹۹/۳۶۰۴۶ تاریخ ۹۹/۲/۱۵ فهرست مشاغل آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا را اعلام‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک مرکزی در فهرست به‌روزشده خود علاوه بر کتاب‌فروشان و ناشران، موزعان (کتاب، کتاب‌های هنری، پوستر) و کارت‌پستال‌فروشان را با تایید وزارت ارشاد مشمول کسب و کارهای آسیب‌دیده کرده است.

فهرست مشاغل آسیب‌دیده در ایران ۱۳ رسته شغلی از جمله رستوران‌ها، گردشگری (شامل هتل‌ها)، حمل و نقل شهری و مراکز تفریحی، فرهنگی و ورزشی را دربر می‌گیرد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ۱۴ اردیبهشت‌ماه فراخوان دریافت اطلاعات صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا را اعلام اعلام کرد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: کتاب فروشان بانک مرکزی ایران ناشران کتاب کتاب فروشان بانک مرکزی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر