Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مراحل مربوط به زمان‌بندی اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در یک ماه گذشته کمیته حقوقی و تدوین مقررات بیش از ۱۰۰ ساعت جلسه با حضور دببرکل  فدراسیون در این باره برگزار کرد و کلیه مباحث مختلف پیرامون موضوعات مصوب جلسه ۱۸ فروروین هیئت رئیسه با مشارکت فعال اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مورد بررسی دقیق و تحلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فیفا در مورخ ۴ اردیبهشت به صورت رسمی موافقت خود را درباره اجرای جدول زمانبندی طبق نقشه راه اعلام شده اعلام کرد. خوشبختانه همانطور که پیش‌تر اشاره شد در این مسیر کلیه اعضاى محترم مجمع در فرآیند قانونى اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته اند و این روند در آینده تداوم خواهد داشت تا در مسیر پیش رو با استفاده از ظرفیت‌هاى قانونى، مراحل اصلاح اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. علاوه بر این جلسه بعدی هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم با محوریت بررسی اساسنامه پیشنهادی، برگزاری مجمع مربوط به اصلاح اساسنامه و قوانین انتخاباتی و مجمع انتخاباتی در هفته آینده برگزار خواهد شد.

علوی درباره موضوعات مربوط به تیم ملی و برنامه‌های پیش رو در این باره گفت: دراگان اسکوچیچ در تماس مستمر و هماهنگی کامل با دبیرکل فدراسیون فوتبال برنامه‌های مربوطه را پیش می‌برد. کادر فنی تیم ملی هم با حضور وحید هاشمیان، کریم باقری و ۲ دستیار دیگر فعالیت خواهند کرد. ذکر این نکته ضروری است که درباره موارد دیگر بعضا مطرح شده پیرامون تیم ملی هم اتفاق جدیدی رخ نداده و مطابق روند قبلی مباحث از طریق دبیرکل فدراسیون پیگیری می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال اصلاح اساسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی