Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:38:08 GMT

شروع مشروط تمرینات لیورپول از این هفته

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۱۹۶۵

شروع مشروط تمرینات لیورپول از این هفته

گل اعلام کرد باشگاه لیورپول این هفته بخشی از مجموعه تمرینی خود را به روی چند نفر از بازیکنان این تیم باز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بر  اساس اعلام وبسایت گل، باشگاه لیورپول اولین قدمها در مسیر بازگشت به شرایط نرمال را برداشته و این هفته بخش‌هایی از مجموع ه تمرینی خود، ملوود، را به روی تعدادی از بازیکنان این تیم باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مجموعه تمرینی ملوود باشگاه لیورپول از اواخر اسفند ماه تعطیل بوده ولی حالا چند نفری از شاگردان کلوپ در طول این هفته موفق شده‌اند برای تمرین از این مجموعه استفاده کنند. بر اساس این گزارش، از روز دوشنبه این هفته، گروه‌هایی سه نفره از بازیکنان اجازه پیدا کرده‌اند در فضاهای غیر سرپوشیده مجموعه به تمرین بپردازند.

 

بر اساس گزارش گل، به بازیکنان لیورپول دستور داده شده که با توجه به تاکیدات دولت انگلیس، قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را به دقت رعایت کنند. اما به هر بازیکن اجازه دسترسی به فضایی فردی داده شده و هر بازیکن به مدت یک ساعت از این فضا برای تمرین استفاده کرده است. گل می‌گوید در حین این تمرینها، یک نفر از اعضای کادر پزشکی باشگاه، از فاصله، حرکات و تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشته است.

 

 

با اینحال، دسترسی به ساختمان مجموعه ملوود همچنان ممنوع است و باشگاه لیورپول اصرار دارد که بازگشت بازیکنان به مجموعه به دلیل محدودیت‌ها آنها بوده. لیورپول می‌گویند برخی بازیکنانش قادر به تمرین کردن در پارک‌های عمومی یا خیابانهای نزدیک به خانه‌شان نیستند چون مورد توجه مردم قرار گرفته و در شرایط بدی قرار می‌گیرند.

 

 

ویروس کرونا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا لیورپول باشگاه لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند

 شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد. 

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!