Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@16:30:27 GMT

پمپئو بعد از حضور رهبر کره شمالی در ملا عام: او زنده است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۲۳۴۵

پمپئو بعد از حضور رهبر کره شمالی در ملا عام: او زنده است

وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای گفت دولت آمریکا زنده بودن رهبر کره شمالی را تأیید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا گفت، دولت این کشور تأیید می‌کند که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی زنده است.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، پامپئو روز پنجشنبه در مصاحبه‌‌ای، در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا آمریکا زنده بودن کیم را تأیید می‌کند، گفت : «آره، فکر می‌کنیم که او زنده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح بیشتری در این زمینه ارائه نکرد اما گفت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به او گفته است بر روی خلع سلاح اتمی کره شمالی متمرکز بماند.

پامپئو در این باره گفت: «قصد داریم هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا کره شمالی، هر کس که بر سر کار باشد، را متقاعد کنیم که برنامه هسته‌ای‌شان به نفع آن‌ها نیست. آن‌ها باید دست به خلع سلاح اتمی بزنند و باید بتوانیم انجام آن را تأیید کنیم. این چیزی است که برای امنیت مردم آمریکا اهمیت دارد و تنها نقطه تمرکز رئیس جمهور ترامپ درخصوص کره شمالی از زمان آغاز کارش است».

غیبت چند هفته‌ای غیبت کیم جونگ اون موجب شده بود گمانه‌زنی هایی در خصوص سلامت وی مطرح شود. با این حال وی روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت ماه) در صحت و سلامت کامل در ملاء‌ عام حاضر شد.

امروز (پنجشنبه) سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی با رد گمانه‌زنی‌ها در خصوص عمل جراحی قلب کیم جونگ اون اعلام کرد که «غیرعادی بودن وضعیت سلامت کیم جونگ اون غیرمنطقی و نامعقول است».

پیش از آن نیز دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی اعلام کرده بود که رهبر کره شمالی تحت عمل جراحی قرار نگرفته است.

لینک کوتاه: asriran.com/0033Dw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پمپئو کره شمالی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است