Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:57:16 GMT

تجلیل از برترین دختران کاراته‌کای قم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۲۸۴۵

تجلیل از برترین دختران کاراته‌کای قم

قهرمان، نایب‌قهرمان و نفرات سوم مشترک نخستین دوره مسابقات مجازی کاراته دختران در قم معرفی و توسط هیأت کاراته تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیأت کاراته که یکی از پرمدال‌ترین هیأت‌‌های ورزشی استان قم در سال 1398 بود و از میادین مختلف کشوری و بین‌المللی موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شد، نخستین رقابت خود در سال جهش تولید را به شکل مجازی برگزار و نفرات برتر آن را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رشته ورزشی که از باشگاه‌های متعددی در سبک‌های آزاد و بخش کنترلی کومیته و همچنین رشته کاتا در سطح استان قم برخوردار است همواره در خانه تخصصی کاراته واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم از رقابت‌های مختلف میزبانی می‌کند اما شیوع کرونا این بار فضای مسابقات را از سالن به خانه کاراته‌کاها برد.

با اطلاع‌رسانی نحوه برگزاری نخستین دوره مسابقات مجازی کاراته، کاراته‌کاهای 14 باشگاه در این پیکارها به میدان رفتند و رقابت برای کسب مقام‌های اول تا سوم مشترک و نشان‌های طلا، نقره و برنز بین 70 کاراته‌کا به انجام رسید، رقابتی که کاراته‌کاها در سه رشته کیهون، کاتا و کومیته به میدان رفتند.

هیأت کاراته قم از بهترین داوران خود برای قضاوت این رقابت‌ها و فیلم‌های ارسالی کاراته‌کاها از منازل خود استفاده کرد تا اینکه در بخش سبک‌های غیرکنترلی رده خردسالان به ترتیب نیکا نیک‌پرور و حسنا جعفری، رده نونهالان فاطمه فهیمی، فائزه فهیمی و نگار عربی‌گنجه و رده نوجوانان فاطمه‌سادات کاظم‌پور، زینب قراقیه و فاطمه عالمی‌وحدت اول تا سوم شدند.

رتبه‌های برتر سبک‌های کنترلی رده خردسالان به پارمیدا شریفی، زهرا دایی‌اسماعیلی، ضحی دایی‌اسماعیلی و نازنین قاسمی و رده نوجوانان به سما رحمتی، فاطمه صادقی‌چهر، فاطمه گائینی‌پور و مائده جوهری رسید، ضمن اینکه در اجرای تکنیک رده نونهالان حسنا پناهی‌فرد و ستایش جلیلیان و رده نوجوانان سارا امانی و نازنین استادعلی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.

در قسمت کاتای رده خردسالان کمربند زرد و نارنجی آیلین بختیاری، سنا عزیزعینی و نازنین‌زهرا ذکری، رده خردسالان کمربند سبز، آبی و بنفش مبینا عبدکریمی، فاطمه حاجیانی، ملیکا جعفری و هستی باباخانی و رده نونهالان (الف) کمربند زرد و نارنجی مهشید رنجبر، سیده‌مهرسا زمانی و سوگند جوزقی روی سکو رفتند.

همچنین در رده نونهالان (الف) کمربند سبز، آبی و بنفش محیا اکبری، زهرا شریفی، فریال رزاقی و سها حلوایی، رده نونهالان (ب) کمربند زیر قهوه‌ای زهرا اخویان، زهرا خوش‌نژاد، زهرا سوریان و مهسا شاهین، رده نوجوانان کمربند زیر قهوه‌ای تینا عبدلی، کوثر اقبالی، منیره حسینی و زینب حسینی‌مجرد و رده نوجوانان کمربندی قهوه‌ای و مشکی به ترتیب فاطمه حسنی، نرگس فدایی، نفیسه برزگر لایق و سارا حیدرفرد رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند و تجلیل از نفرات برتر نیز همانند نحوه برگزاری مسابقات به شکل مجازی انجام شد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ورزش جوانان كاراته كاراته مجازي هيات كاراته قم كاتا رده نوجوانان رده نونهالان رده خردسالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور