Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:15:33 GMT

حکیم خواستار انحصار سلاح به دست نهادهای حکومتی عراق شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۳۴۰۵

حکیم خواستار انحصار سلاح به دست نهادهای حکومتی عراق شد

رهبر جریان حکمت ملی در دیدار با نخست وزیر جدید عراق بر ضرورت اجرای برنامه دولت و انتخابات پیش از موعد و انحصار سلاح به دست نهادهای حکومتی و فراهم ساختن فضای انتخاباتی رقابتی با حضور همه گروه‌ها تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر جدید عراق با «سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که عصر روز پنجشنبه (۱۸ اردیبهشت) با حضور الکاظمی در دفتر رهبر جریان حکمت ملی انجام شد، حکیم تأکید کرد که رسیدگی به بحران‌های کشور از جمله ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از کاهش قیمت نفت، باید در رأس اولویت‌های دولت باشد.

وی همچنین بر ضرورت اجرای برنامه دولت و انتخابات پیش از موعد و انحصار سلاح به دست نهادهای حکومتی و فراهم ساختن فضای انتخاباتی رقابتی با حضور همه گروه‌ها تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی با بیان اینکه عراق نقطه به هم رسیدن منافع است، خواستار پیش گرفتن سیاست خارجی متعادل و همچنین تکمیل هرچه سریعتر کابینه شد تا دولت بتواند به‌صورت موازی و هم‌زمان برای حل مشکلات کشور تلاش کند.

حکیم همچنین از دولت خواست که مطالبات مشروع تظاهرات کنندگان را عملی سازد و با جوانان تماس برقرار کند و سخن آنان را بشنود و با حمایت از بخش خصوصی اقتصاد کشور را به حرکت درآورد.

وی در پایان تأکید کرد که از هر اقدامی در حمایت از تولید داخلی حمایت می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رهبر جریان حکمت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: رئیسی ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

وی درخصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229493 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران