Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر شهرستان دماوند به شرایط باثباتی رسیده ‌و در چند ساعت آینده نیز آرامش کاملی در شهرستان برقرار خواهد شد. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند، با اشاره به وقوع زمین‎‌لرزه در شهرستان دماوند اظهار داشت: خوشبختانه خسارت مالی در شهرستان وجود نداشته و در خسارت جانی نیز یک نفر در بخش رودهن فوتی و در سطح شهرستان 7 نفر مصدوم داشتیم که به دلیل ترس و وحشت در هنگام خروج از محل سکونت دچار مصدومیت شده‌اند و هیچ یک از مصدومیت‌ها به دلیل ریزش آوار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به آماده‌باش تمامی نیروهای شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای خدماتی، هلال احمر تصریح کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری در پایگاه هلال احمر چناران پیش از این تهیه شده و بخشی دیگر از این امکانات را نیز به جای دیگر انتقال داده‌ایم که در مواقع نیاز بتوانیم وارد عمل شویم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه طبق آخرین آمار 8 پس‌لرزه در شهرستان وجود داشت افزود: در حال حاضر شهرستان به شرایط با ثبات رسید و در چند ساعت آینده آرامش کامل را در شهرستان خواهیم داشت؛ اما مردم هوشیار باشند و هیچ نگرانی به دل راه ندهند زیرا هیچ مشکلی در شهرستان وجود ندارد و ما در کنار آن‌ها هستیم و آن‌ها باید با خونسردی خود به ما کمک کنند تا اگر مسئله‌ای پیش آمد بتوانیم منطقی رفتار کنیم.

حیدری ضمن تکذیب شایعه درگیری با موضوع زمین‌لرزه در سه روز گفت: اوج نگرانی و احتیاط نهایی این اتفاقات عمدتاً پنج الی شش ساعت پس از زلزله است؛ زمان سه روزه نگران‌کننده نیست و صرفاً برای این است که مردم یک آمادگی و هوشیاری نسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه چندین ورزشگاه نیز برای خدمت‌رسانی مردم آماده شده است تصریح کرد: خوشبختانه هیچ خسارت و خرابی در روستاها وجود نداشته است و شرایط به ما این هشدار را می‌دهد که آماده‌باش باشیم.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078466 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا