Web Analytics Made Easy - Statcounter

از روز جمعه تا عصر شنبه موقتاً جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق استان حاکم خواهد شد و انتظار می‌رود تا عصر روز شنبه هفته آینده وزش باد جنوبی (گاهی تند) در نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس نقشه‌های هواشناسی، تداوم جوی نسبتاً ناپایدار تا عصر روز گذشته در غالب مناطق استان حاکم بود هر چند از شدت ناپایداری نسبت به دو روز گذشته کاسته شد ولی همچنان در برخی از نواحی استان رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران و رعد و برق را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز امروز تا عصر شنبه موقتاً جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق استان حاکم خواهد شد و انتظار می‌رود تا عصر روز شنبه هفته آینده وزش باد جنوبی (گاهی تند) در نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم یابد.

از عصر روز شنبه نفوذ سامانه بارشی نسبتاً فعالی به استان موجب ابرناکی، جریانات شمالی و وزش باد خزری، کاهش دما، رگبار باران و رعد و برق، رخداد مه و در نواحی مستعد استان بارش تگرگ و اصابت صاعقه خواهد شد.

دمای هوا طی روز دوشنبه به‌صورت محسوسی در نواحی مرکزی استان کاهش یافته و فعالیت این سامانه بارشی بصورت متناوب تا اواسط هفته آتی در استان ادامه خوا‌هد داشت.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی دما ناپایداری اردبیل غالب مناطق استان وزش باد عصر روز تا عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند کاهش دما از فردا گفت:از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز سه شنبه با توجه به عبور موج ضعیفی از فراز استان همراه با ضرایب بالای ناپایداری شاهد رگبارهای پراکنده، وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی نقاط خواهیم بود.

وی افزود: طی روز دوشنبه و سه شنبه با توجه به میزان وزش باد برخاستن گرد و خاک موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

سبزه‌زاری اضافه کرد: از فردا روند کاهش دما مورد انتظار است و از ظهر سه‌شنبه تا اواخر چهارشنبه خلیج فارس مواج است.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته کشاورزی اهواز با ۳۹.۶ و ایذه با ۱۵.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۹.۲ و حداقل به ۲۳.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 748870

دیگر خبرها

  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود