Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رئیس اتاق اصناف گیلان تاکنون ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی دو میلیارد ریال شامل برنج، رب، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی تهیه‌شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید جلال‌الدین محمد شکریه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش پررنگ اصناف در ایام کرونا اظهار کرد: در طی این مدت اتاق اصناف همیشه پای‌کار بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی توسط اتاق اصناف گیلان گفت: با شروع رزمایش مواسات اصناف گیلان به یاری قرارگاه این رزمایش آمده و تاکنون ۷۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، رب، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی تهیه‌شده است.

رئیس اتاق اصناف گیلان با اذعان به اینکه توزیع بسته‌های به نیازمندان کماکان ادامه دارد، افزود: با تلاش سپاه قدس گیلان و بسیج اصناف تاکنون هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی سه میلیارد ریال تهیه و در بین مناطق محروم و نیازمندان توزیع‌شده است.

شکریه ضمن قدردانی از همکاری نهادهای مختلف با اتاق اصناف گیلان بیان کرد: تاکنون تمامی نهادها ازجمله بسیج اصناف سپاه قدس گیلان با اصناف گیلان نهایت همکاری را داشته و در طی روزهای گذشته موفق شدیم ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال را تهیه کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان برنج روغن اصناف اتاق اصناف گیلان ۷۰۰ بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است