Web Analytics Made Easy - Statcounter

سری جدید مجموعه حدیث سرو با موضوع مروری بر زندگی مرحوم آیت الله العظمی سید محمد هادی میلانی از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این مجموعه که ساعت ۱۷ و ۳۰ : ۰۹ دقیقه شنبه تا پنجشنبه پخش می شود می بینیم که مرحوم آیت الله میلانی پس از تدریس در حوزه های نجف وکربلا به دعوت علمای مشهد به خراسان هجرت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی تاسیس مدارس دینی در شهر مقدس مشهد و تاثیر مهم آن در حوزه علمیه و شاگردی ایشان در محضر آیت الله سید علی قاضی از دیگر بخشهای این مستند است.

پشتیبانی از نهضت امام خمینی در سال 42 از دیگر بخشهای زندگی آیت الله میلانی است که در مجموعه جدید حدیث سرو که در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای ساخته شده است به آن اشاره می شود.

مجموعه حدیث سرو با تهیه کنندگی عبدالکریم عرشی پس از 4 سال جمع آوری اسناد ومدارک وگفتگو با شاگردان وارادتمندان مرحوم میلانی ساخته شده است.

از دیگر عوامل دست اندر کار این مجموعه عبارتند از : کارگردان: جواد توانا ، مدیر تصویر برداری باز سازی ها: حسن سیدی پریشان، تصویر برداری گفتگوها : سید هادی حسینی پویا ومحمد نداف، تدوین: مجتبی راعی وآهنگساز: فرید ساعت مند با صداگذاری آرش قاسمی، طراح صحنه دکور ولباس: آنه محمد ایری وطراح گریم : حجت بابایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه یک حدیث سرو نجف و کربلا آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • خون شریک ۲ + فیلم