Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با این شرایط فکر می‌کنم قهرمانی لیگ برتر فوتبال به تیم پرسپولیس برسد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: کسی نمی‌داند چه سرنوشتی در انتظار لیگ برتر است. چون اختیار شروع بازی‌ها دست مدیران فوتبالی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا شیوع گسترده‌ای داشت و همه را نگران کرده است.

وی افزود: بحث علاقه در شروع بازی‌ها کاملا بی فایده است. وقتی یک تیم مانند پرسپولیس ۱۰ امتیاز جلوتر از سایر مدعیان است، باید قهرمان اعلام کنند.

سرمربی گل گهر در ادامه بیان کرد: اینکه گفتم امیر قلعه نویی از مورینیو هم بهتر است به خاطر این بود که بحث استعداد‌ها و زیرساخت‌ها پیش می‌آید. علی کریمی نمی‌توانست از رونالدینیو بهتر شود؟ در چه شرایطی می‌شد که هر دو به این مهم برسند و در نهایت رخ نداد؟

او ادامه داد: محیط اجازه نداد علی کریمی به رونالدینیو برسد. اگر کریمی در محیطی برزیلی پرورش پیدا می‌کرد و در آکادمی آن‌ها توپ می‌زد، از نظر من می‌توانست بهتر از رونالدینیو باشد. این اتفاق در مورد فوتبالیست‌های دیگر هم صدق می‌کند. مثلا اگر علی دایی در فرانسه بزرگ می‌شد، قطعا می‌توانست از دیدیه دشان بهتر عمل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجید جلالی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر رومانی، تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار داشت، در چهارمین بازی فینال با نتیجه سه بر یک مقابل کورونا براسوف شکست خورد تا تیم کورونا براسوف با کسب برد سوم قهرمان لیگ رومانی شود.

در این مسابقه ابتدا آرکادا گالاتی ست اول را با نتیجه 26 بر 24 از آن خود کرد. اما در ادامه تیم کورونا براسوف ست‌های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 19 برد و قهرمان لیگ رومانی در فصل شد.

بدین ترتیب کورونا براسوف سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و آرکادا گالاتی با جواد کریمی به کاپ اروپا خواهد رفت. آرکادا گالاتی قهرمان چندین دوره پیاپی لیگ رومانی بود که امسال با جواد کریمی نتوانست قهرمان شود.

گفتنی است در حالی که قهرمان این لیگ مشخص شده، جدال برای سومی همچنان ادامه دارد و تیم های راپید بخارست و دینامو بخارست از چند روز دیگر برای بار پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف رتبه سوم نیز مشخص شود. امیر غفور و علی اصغر مجرد در تیم راپید و محمد بربست در تیم دینامو بخارست حضور دارند.

دیگر خبرها

  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی