Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه‌اندازی طرح‌های اخیر سینمایی که رونقی نسبی به سینمای راکد فعلی داده، برخی تهیه‌کنندگان سینما را مشتاق کرده است که به زودی آثار خود را هرچند با کمی ریسک، اما توزیع و پخش کنند.

«سینمای آنلاین» کانالی است که استقبال برخی صاحبان فیلم را در پی داشته و احتمالا فیلم‌های شاخص دیگری بعد از «خروج» و «طلا» این فضا را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درحال حاضر چندین فیلم، به جز اثر ابراهیم حاتمی‌کیا و پرویز شهبازی در جمع اکران اینترنتی حضور دارند، اما بنابر سوابق فیلم‌ها جزء آثار باکیفیت و شاخص محسوب نمی‌شوند و برهمین اساس تاکنون تنها این دو فیلم توانسته‌اند گیشه و مخاطبان قابل قبولی در فضای مجازی جذب کنند.

«خروج» در عین آغاز اکران اینترنتی خود از ۲۴ فروردین، رویه دیگری را برای پخش و توزیع در پیش گرفت و آن هم راه‌اندازی دوباره «درایوین سینما» یا «سینماماشین» است. طرحی که فعلا هر شب در دو سانس در پارکینگ برج میلاد انجام می‌شود و از سوی مخاطبان استقبال جالبی دیده است. «خروج» حداقل تا شب‌های قدر به اکران خود در «سینماماشین» ادامه خواهد داد.

در تازه‌ترین خبر‌ها تهیه‌کنندگان فیلم «طلا» نیز با توجه به استقبالی که از فیلم حاتمی‌کیا در این طرح شده، قرار است فیلم پرویز شهبازی را نیز برای نمایش در «درایوین سینما» آماده کنند ودر این رابطه رایزنی‌هایی را برای اکران ازجمله در پارکینگ برج میلاد در پیش گرفته‌اند.

قیمت بلیط «خروج» در سینما آنلاین ۱۲ هزار و در «سینما ماشین» ۴۰ هزار تومان تعیین شده و این درحالی است که «طلا» با قیمت ۱۵ هزار تومان در VOD عرضه می‌شود. بر همین اساس هنوز مشخص نیست که در صورت اکران احتمالی در «سینماماشین»، سراغ نرخ بالاتری خواهد رفت یا نه؟


منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیلم طلا پارسی خبر سینمای آنلاین ابراهیم حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس

tags # جواد عزتی ، الناز حبیبی ، شبنم قربانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید