Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@06:31:30 GMT

پرچم‌داران خانواده گلکسی بوک سامسونگ به فروش می‌رسند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۳۸۳۷

پرچم‌داران خانواده گلکسی بوک سامسونگ به فروش می‌رسند

ایتنا- بالاخره پس از مدت‌ها انتظار پرچم‌داران خط تولید گلکسی‌بوک‌ها باقابلیت‌هایی از قبیل برخورداری از صفحه‌نمایش‌های QLED آماده ورود به بازار شدند. بالاخره پس از مدت‌ها انتظار پرچم‌داران خط تولید گلکسی بوک ها باقابلیت‌هایی از قبیل برخورداری از صفحه‌نمایش‌های QLED آماده ورود به بازار شدند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پرچم‌داران خط تولید گلکسی بوک سامسونگ که منادی استفاده از صفحه‌نمایش‌های مجهز به فناوری QLED در لپ‌تاپ‌ها است، هم‌اکنون برای فروش عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرچم‌دار این خط تولید گلکسی بوک فلکس تبدیل‌پذیر و مجهز به قلم ویژه‌ای است که طرفدار زیادی دارد.
 
گلکسی بوک فولد با پردازنده Core i7 اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیای انتخابی و یک صفحه‌نمایش مجهز به فناوری QLED عرضه شده است که وضوح رنگ‌ها و عمق رنگ سیاه در آن به صفحه‌نمایش‌های OLED شباهت دارد. تنها نکته منفی این دستگاه نبود گزینه‌های پیکربندی و قیمت بالای این محصول است. گلکسی بوک فلکس 13 اینچی با قیمت 1349 دلار و نسخه 15 اینچی آن به قیمت 1399 دلار به فروش می‌رسد.
     
بااین‌حال گزینه‌های دیگری نیز برای خرید وجود دارد که برای کاربرانی با توان مالی کمتر طراحی شده است. برای مثال گلکسی بوک فلکس آلفا اگرچه ازلحاظ ظاهری به گلکسی بوک فلکس شباهت زیادی دارد و از صفحه‌نمایش QLED بهره‌مند شده است اما باتری کوچک‌تر به‌کاررفته در آن و پردازنده کم قدرت‌تر موجب شده است که قیمت این محصول در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود کاهش زیادی داشته باشد.
 
بااین‌حال قیمت گلکسی بوک فلکس آلفا نیز از 850 دلار شروع می‌شود و 500 دلار کمتر از مدل‌های رده‌بالا است. در این میان، گلکسی بوک یون نیز با همان قدرت پردازشی بوک فلکس اما طراحی ساده‌تر و بدنه منیزیومی به‌جای آلومینیومی به فروش می‌رسد. هر سه این لپ‌تاپ‌ها هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی سامسونگ به آدرس Samsung.com برای خرید موجود هستند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سامسونگ لپ تاپ گلکسی بوک سامسونگ صفحه نمایش صفحه نمایش پرچم داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر از افرادی که با بهانه‌های مختلف در زمینه کنکور از جمله فروش سوالات یا ابزار پیشرفته تقلب از داوطلبان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که هر سال با آن مواجه هستیم، افراد فرصت طلب مجازی هستند که در فصل امتحانات نهایی و کنکور با ادعای دلسوزی و حمایت از داوطلبان خود را به آن‌ها نزدیک و به بهانه فروش سوالات و ابزار پیشرفته تقلب از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات همه جانبه پلیس در این حوزه افزود: طی حضور همه جانبه پلیس فتا در فضای مجازی و در اجرای طرح برخورد با کلاهبرداران اینترنتی ویژه کنکور و امتحانات نهایی تعداد زیادی صفحه، کانال و گروه در شبکه‌های اجتماعی رصد و مورد پیگیری تخصصی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا پایتخت خاطرنشان کرد: در قدم بعدی این پرونده مشخص شد بیش از ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور و ابزار تقلب را دارند و آن‌ها را با قیمت‌های گزاف در این کانال‌ها به فروش می‌رسانند.

معظمی گودرزی بیان داشت: پس از بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی، ۱۸ نفر از افراد اصلی این تیم مجرمانه شناسایی و پس از احراز هویت و تشریفات قضائی پلیس موفق شد در یک اقدام غافلگیرانه این شیادان کلاهبردار را در محل اختفای خود در مناطق مختلف تهران بزرگ دستگیر کنند و در چرخه پیگیری قضائی قرار دهد.

وی با بیان اینکه این مجرمان نیز همانند دیگر متهمان دستگیر شده سنوات قبلی هیچ سوالی در اختیار نداشتند، تصریح کرد: تعداد زیادی از این افراد تنها با اعلام فروش سوالات کنکور بلافاصله بعد از واریز وجه کاربر را مسدود و برخی دیگر نیز سوالات بی ربط و قدیمی را به عنوان سوالات جدید برای داوطلبان ارسال می‌کردند.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه افرادی که با تبلیغات دروغین ادعای فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی را دارند هدفی جز کلاهبرداری ندارند، افزود: داوطلبان کنکور به تبلیغات واهی و دروغین فضای مجازی توجه نکنند، چراکه فرآیند آزمون تعریف شده و امن است و تجهیزاتی که تحت عنوان راه‌های تقلب در شبکه‌های اجتماعی به فروش می‌رسد نه تنها کمکی به داوطلبان نمی‌کند، بلکه ممکن است آسیب‌های بسیار جدی به آن‌ها وارد کند و سلامت این عزیزان را به خطر بیاندازد.

معظمی گودرزی اضافه کرد: فریب افراد سودجو که با سوءاستفاده از هویت‌های مجازی جعلی برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند را نخورید و در صورت نیاز از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با ما در ارتباط باشند.

کد خبر 747482

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟