Web Analytics Made Easy - Statcounter

چیس کری، مدیر اجرایی فرمول یک از احتمال لغو کامل این رقابت‌ها در سال جاری میلادی خبر داد. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چیس کری به شبکه BBC گفت: لغو کامل فرمول یک 2020 با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا یکی از گزینه‌های محتمل است، اما امیدوار هستیم بتوانیم این رقابت‌ها را در ماه ژوئن (خرداد) آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی فرمول یک اظهار داشت: هیچ تضمینی نمی‌دهیم که فرمول یک 2020 برگزار خواهد شد، اما هدف ما برای برگزاری نخستین مرحله این رقابت‌ها در روز 5 ژوئن در اتریش همچنان پابرجاست. در صورت برگزاری آن می‌توانیم امیدوار به اجرای مرحله بعدی فرمول یک در طول یک هفته در تور مسابقه‌‌ای ردبولز باشیم. انتظار داریم که گرندپری‌های قاره اروپا بدون حضور تماشاگران برگزار شوند و امیدوار هستیم از مراحل بعدی بتوانیم پذیرای آنها باشیم.

چیس کری افزود: با خوش‌بینی به برگزاری مراحلی از فصل جدید فرمول یک فکر می‌کنیم. احساس می‌کنیم ایده بازگشت ما به رقابت‌های فرمول یک تقویت شده است.

شیوع جهانی ویروس کرونا تقویم فرمول یک 2020 را تغییر داد و گرندپری‌های استرالیا، فرانسه، بحرین، ویتنام، کانادا، چین، هلند، اسپانیا، جمهوری آذربایجان و کانادا به تعویق افتادند.

شوماخر: سرنوشت BMW، هوندا و تویوتا در انتظار مرسدس است

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتومبیلرانی فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک فرمول یک رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد