Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:51:58 GMT

مدیر کانال تلگرامی تخریب گر مسئولین استان مرکزی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۴۱۲۸

مدیر کانال تلگرامی تخریب گر مسئولین استان مرکزی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان آنقی در تشریح این خبر اظهار کرد: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، کانالی که درباره انتشار مطالبی خلاف واقع سعی در تخریب مسئولین استان را داشت در شبکه اجتماعی تلگرام شناسایی شد.

وی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و با بررسی اطلاعاتی و تخصصی، مدیر کانال را شناسایی کردند و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، این فرد دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس فتا استان انتقال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: در مراحل بازجویی‌های تخصصی پلیس، فرد دستگیر شده با مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم و انتشار مطالب در این کانال تلگرامی اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شد.

آنقی با اشاره به جرم بودن انتشار اکاذیب و مطالب خلاف واقع در فضای مجازی گفت: بر اساس قانون هر کس نسبت به انتشار اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی یا علیه مقامات رسمی به وسیله سامانه رایانه‌ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، مرتکب جرم شده و برابر قانون مجازات اسلامی با ایشان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی به مجرمان فضای مجازی هشدار داد: تیم رصد و پایش پلیس فتا به صورت تمام وقت، مقتدرانه در برابر مجرمان سایبری ایستاده و با اشرافیت کامل به صورت شبانه روز، اقدام به رصد فضای مجازی برای برقراری امنیت سایبری کاربران خواهد کرد.

وی در پایان گفت‌: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکیwww.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند، همچنین شماره تماس ۰۸۶۲۱۸۲۶۰۶۸ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در حوزه سایبر است.

کد خبر 4919743

منبع: مهر

کلیدواژه: جرایم سایبری بازداشت ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام ماه مبارك رمضان شهرکرد گرگان بیرجند کمک به نیازمندان مواسات زلزله بارش باران فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو

واحد امنیت شخصیت‌های رژیم صهیونیستی مستقر در مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قیصریه خواهان حضور نیروهای پشتیبان از پلیس شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری، پلیس منطقه الخضیره بعداز حضور در محل یک مرد و یک زن را که ظاهرا اقدم به تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نخست وزیر کرده بودند را دستگیر کردند.

روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی اختصاصی از این حادثه نوشت، ظاهرا در جریان تظاهرات انجام گرفته در قیصریه، تعدادی از معترضین به فنس‌ها اطراف منزل نتانیاهو آسیب رساندند.

همین امر باعث شد تا پلیس یک زن و یک مرد را که متهم به وارد آوردن این خسارات هستند، دستگیر کردند، بعد از آن نیز موانع جدیدی در اطراف این منزل برای جلوگیری از نزدیک شدن افراد متفرقه ایجاد شد.

گفته می‌شود، نیروی حفاظت شخصیت‌های شاباک که مسئولیت حفظ امنیت خانه نتانیاهو را دارند متوجه این تخریب شده و با پلیس تماس گرفته است.

به گفته پلیس از افراد دستگیر شده، نقشه‌‌هایی پیدا شد که نشان می‌داد قصد داشتند خود را به داخل منزل نتانیاهو برسانند.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندوضعیت نتانیاهو 200 روز بعد از طوفان

گفتنی است بنیامین نتانیاهو که از سوی بسیاری از احاد جامعه مهاجران صهیونیست به عنوان مقصر اصلی شکست های متوالی اسرائیل معرفی می‌شود به یکی از منفورترین شخصیت های اسرائیل تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو