Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی روز پنج شنبه در بیست و پنجمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: سازوکار اساسی در کنگره‌های شهدا بازخوانی و تبیین فرهنگ دفاع مقدس است و وقتی می‌گوئیم فرهنگ دفاع مقدس دنیایی از محتوا و فعالیت‌ها در آن نهفته و هرچقدر در این میدان قدم برداریم، هنوز کم گذاشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازخوانی عملیات‌ها در دفاع مقدس که به برکت کنگره شهدای استان انجام شد یک ابتکار در روند تبیین فرهنگ دفاع مقدس بود که خوشبختانه امروز به دستاوردهای بسیار خوبی در این راستا دست پیدا کردیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با حفظ ساختار و سازمان کنگره بازخوانی عملیات‌ها در دفاع مقدس با قوت ادامه خواهد داشت و از هیچ تلاشی در این عرصه دریغ نخواهیم کرد چراکه این کار یک رسالت بزرگ است که باید انجام شود.

سردار کریمی بیان کرد: بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس در سطح دانشگاه‌ها و مدارس امروز یک ضرورت است و برای تبیین روحیه‌ها و رشادت‌های رزمندگان باید از همه توان استفاده کنیم.

وی افزود: محققین و پژوهشگران دفاع مقدس پایه جدیدی را در عرصه تاریخ نویسی بنا نهادند چراکه این محققین جایگاه و روحیات رزمندگان و انسان‌هایی که در دفاع مقدس مجاهدت کردند به خوبی نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: امروز حمایت از محققین و پژوهشگران دفاع مقدس یک ضرورت است چراکه اقدامات این عزیزان در آینده برای نسل جوان اثرگذار خواهد بود.

سردار کریمی عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای از ارزش‌ها است که بسیاری از آنها گفته نشده و امروز باید با کمک این محققین و علاقمندان این ناگفته‌ها را به نسل جوان منتقل دهیم.

کد خبر 4919734

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی سپاه روح الله استان مرکزی کنگره شهدا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام ماه مبارك رمضان شهرکرد گرگان بیرجند کمک به نیازمندان مواسات زلزله بارش باران بازخوانی عملیات ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم