Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:56:30 GMT

تاریخ شروع مجدد لالیگا؛ 31 خرداد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۴۴۱۶

تاریخ شروع مجدد لالیگا؛ 31 خرداد

سرمربی باشگاه اسپانیایی لگانس می‌گوید بواسطه کانال‌های رسمی از تاریخ شروع مجدد لالیگا و تاریخ به پایان رسیدن فصل مطلع شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در اسپانیا هنوز هیچ تاریخی برای شروع مجدد لالیگا اعلام نشده، خاویر آگیره، سرمربی مکزیکی تیم لگانس می‌گوید از طریق کانالهای رسمی از تاریخ شروع مجدد و پایان این فصل لالیگا اطلاع پیدا کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگیره مدعی است لالیگا از تاریخ 20 ژوئن  (31خرداد) آغاز شده و در تاریخ 5 مرداد به پایان می‌رسد.

 

 

مقامات فوتبال اسپانیا همچنان در حال همکاری با دولت اسپانیا برای پیدا کردن راهی هستند که بتوانند فصل جاری رقابتهای لالیگا را دوباره از سر بگیرند.

 

آگیره در این باره گفت:" ما تاریخ شروع مجدد لیگ را می‌دانیم. لالیگا از روز 31 خرداد شروع شده و بعد از پنج هفته در تاریخ 5 مرداد به پایان می‌رسد".

 

 

سرمربی لگانس در ادامه صحبتهایش گفت:" بازی‌های باقی‌مانده در یازده روز رقابتی و هر هفته در روزهای شنبه- یکشنبه و چهارشنبه- پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. لالیگا این تاریخ‌ها را به صورت رسمی به من اعلام کرده و من از این بابت خیلی خوشحالم. چون ما برای تمرینهای خودمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما از فردا شروع می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم تست‌های کرونا را پشت سر بگذاریم".

 

ویروس کرونا لگانس لالیگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا لگانس لالیگا تاریخ شروع مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ ، پایان خرداد سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس برزگر با اشاره به اینکه پیگیری تأمین مسکن جامعه ایثارگری از جمله وظایف بنیاد شهید است، اظهار کرد: جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند و متقاضی تسهیلات مسکن هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isaar.ir یا با مراجعه حضوری به بنیاد شهید محل پرونده خود نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده در جهت بهره‌مندی از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران ۲۰ ساله و با نرخ سود چهار درصد است، یادآور شد: پرداخت مابه‌التفاوت سود این تسهیلات بر عهده دولت است و در صورتی‌که ایثارگری قبلاً یک‌بار از این تسهیلات در سنوات گذشته بهره‌مند شده است و تا پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به تسویه اقدام کرده باشد، اما دارای دهک‌بندی زیر ۷ و فاقد مسکن و مستأجر باشد، می‌تواند مجدداً از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مهلت معرفی به بانک جهت دریافت این تسهیلات تا پایان خرداد سال‌جاری است، ادامه داد: نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر، ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها، ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها، ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751340

دیگر خبرها

  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • جدول لالیگا در پایان هفته سی و چهارم
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود