Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@23:07:27 GMT

امروز؛ اقامه نماز جمعه در ۱۵۷ شهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۴۴۸۴

امروز؛ اقامه نماز جمعه در ۱۵۷ شهر

خبرگزاری میزان- پس از حدود دو ماه وقفه به سبب شیوع ویروس کرونا، از امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹، فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه در ۱۸۰ پایگاه در ۲۳ استان کشور که وضعیت مطلوب‌تری به لحاظ دفع کرونا دارند، برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 10:30 - 19 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۰۰۳

خبرگزاری میزان - پس از حدود دو ماه وقفه به سبب شیوع ویروس کرونا، از امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹، فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه در ۱۸۰ پایگاه در ۲۳ استان کشور که وضعیت مطلوب‌تری به لحاظ دفع کرونا دارند، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت با صدور اطلاعیه شماره ۱۱ این شورا اعلام کرد با تلاش شبانه روزی مسئولان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط، کادر درمان، مدافعان سلامت، نیرو‌های جهادی و داوطلبان مردمی، در مدیریت بیماری کووید ۱۹، افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریمی به ثبت رسید و هرچند با کنترل بیماری فاصله داریم، لیکن از این هفته شاهد بازگشایی تدریجی مساجد و مصلی‌ها در مناطق سفید کشور خواهیم بود.

این اطلاعیه با تاکید بر اینکه نماز جمعه تا اطلاع ثانوی در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد، تصریح کرده است بر اساس فهرست رسمی و اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، در ۲۳ استان و ۱۳۲ شهرستان، مجموعاً ۲۹۴ نقطه از فیوضات معنوی اقامه مجدد نماز‌های جماعت در مساجد بهره‌مند خواهند بود و از این میان، چشم‌مان به جمال مؤمنین در ۱۸۰ پایگاه نمازجمعه از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ روشن خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار کرونایی؛ از آغاز برندسازی تجارب موفق ایران تا شروع فعالیت نماز جمعه ۱۵۷ شهر ۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵

از روز ۳۰ بهمن ۹۸ که ۲ روز به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده بود، به محض تشخیص وجود ویروس کرونا در ایران، مسئولان کشورمان بلافاصله موضوع را به اطلاع مردم رسانده و تدابیر لازم را برای مقابله و مهار این ویروس اتخاذ کردند.بیشتر

رییس‌جمهور: اماکن مذهبی مناطق سفید کشور باز می‌شوند ۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۴

رییس‌جمهور گفت: قرار است کشور براساس ابتلا به ویروس کرونا و مقرراتی که وزارت بهداشت به عنوان معیار قرار می‌دهد، تقسیم شود.بیشتر

نماز جمعه این هفته در ۱۵۷ شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۳

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه مساجد ۱۳۲ شهرستان نیز از فردا بازگشایی می‌شوند، اعلام کرد: پس از بیش از دو ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، هفته جاری نماز جمعه در ۱۵۷ شهر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. بیشتر

رییس‌جمهور: مساجد ۱۳۲ شهرستان بازگشایی می‌شوند ۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۲

بخشی از اظهارات رییس جمهور در جلسه امروز یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) ستاد ملی مقابله با کرونا را مشاهده می‌کنید.بیشتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه کرونا برگزار می شود نماز جمعه ویروس کرونا رییس جمهور ۱۵۷ شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز کارگر گفت: وجود ۱۴ میلیون کار گر در کشورکه با خانواده هایشان به ۵۰ میلیون نفر می‌رسند یعنی تولید درکشور ما بر دوش این قشر زحمت کش است و باید به این قشرکه رکن اساسی تولید و اقتصادن هستند بیشتر توجه شود.
 آیت الله رسول فلاحتی افزود: مناسبت بزرگ اردیبهشت ماه تجلیل از مقام شامخ معلمان و آموزگاران و یادبود شهادت آیت الله مطهری است، شخصیت والایی که انقلاب مانند او را به خود کم دیده است.
وی در ادامه با تجلیل از رسانه ملی و رسانه‌های کشور در انعکاس حرفه‌ای اخبار عملیات وعده صادق گفت : رسانه‌های کشور در انعکاس این اخبار و جنگ رسانه‌ای با رسانه‌های پر تزویر دنیا برنده شدند و دشمن را با شناخت از حیله هایشان خانه نشین کردند.
تجلیل از عملکرد سپاه درعملیات وعده صادق، تاکید به کارفرمایان برای رعایت انصاف در حق کارگران و بررسی مسایل غزه و فلسطین و تلاش‌های امریکا برای به رسمیت شناختن دو کشور فلسطین و اسراییل با وجود مخالفت‌های جهانی از مسایل دیگری بود که در نماز جمعه امروز رشت به آن اشاره شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی