Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا اظهار کرد، این طرح دوحزبی که از سوی مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه مطرح شده، از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا می‌خواهد که "علیه مسئولان این سرکوب از تحریم‌های هدفمند استفاده کند". یک منبع آگاه گفته است، رای‌گیری درخصوص این طرح ممکن است به زودی و طی روزهای آتی انجام گیرد اما احتمال به تاخیر افتادن آن هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، مک‌کانل در سخنرانی خود در برابر سنا گفت: پیش‌بینی‌می‌کنم که سنا به زودی طرح "سیاست حقوق بشر اویغورِ" سناتور روبیو را تصویب کند.

دفتر روبیو ابراز امیدواری کرد که این طرح به زودی به اتفاق آرا به تصویب برسد اما جزییاتی را درباره زمان رای‌گیری ارائه نکرد.

طبق گفته یک منبع آگاه، تصویب این طرح از سوی سنا آن را برای رای‌گیری نهایی به مجلس نمایندگان ارجاع خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سنای آمریکا اویغورهای چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت و سرکوب، سهم دانشجویان معترض آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، رسانه‌های رسمی آمریکا تعداد دانشگاه‌هایی را که در سراسر ایالت‌های مختلف آمریکا صحنه اعتراضات و تجمع‌های ضدصهیونیستی است، بیش از ۵۰ دانشگاه اعلام کرده اند.
رسانه‌های آمریکا همچنین اعلام کرده اند تاکنون بیش از ۵۵۰ دانشجو و استاد شرکت کننده در تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی این کشور بازداشت شده اند...


اظهارات: 
جاناتان مناخیم – دانشجوی یهودی دانشگاه کلمبیا
ایلهان عمر - عضو مسلمان کنگره آمریکا

دیگر خبرها

  • کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • فیلم/ سرکوب حامیان فلسطین در دانشگاه ایلینوی آمریکا
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • خشونت و سرکوب، سهم دانشجویان معترض آمریکا
  • سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا