Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:40:09 GMT

کمبود بنزین در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۴۶۴۴

کمبود بنزین در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد

ایران اکونومیست- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در خصوص تامین بنزین در جایگاه های سوخت تهران بعد از وقوع زلزله گزارش نشده است.

فاطمه کاهی  با اشاره به ازدجام مردم در پمپ بنزین ها بعد از وقوع زلزله ساعتی پیش در تهران، ادامه داد: هیچ کمبودی برای تامین سوخت مورد نیاز مردم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته در نواحی شرقی تهران ازدحام و صف برای دریافت بنزین بیشتر است با این حال بنزین مورد نیاز در این نواحی نیز تامین شده است.

کاهی تاکید کرد: با وجود آنکه ذخیره پمپ بنزین ها مطلوب است اما با انبارهای سوخت هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در صورت نیاز اقدام به تامین سوخت کنند.

وی از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کرده و برای سوختگیری صبور باشند.

 بعد از وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در تهران و خروج برخی از مردم از خانه ها، صف های طولانی در مقابل جایگاه های سوخت ایجاد شده است.

زمین لرزه ای در ساعت ۴۸ دقیقه بامداد روز جمعه به بزرگی ۵.۱ریشتر، در عمق ۷ کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد.

این زمین لرزه در حوالی شهر دماوند و در عرض ۳۵.۷۸ و ۵۲.۰۵ شمالی به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در ۶ کیلومتری شهر دماوند، ۱۳ کیلومتری رودهن، ۱۶ کیلومتری بومهن، ۵۸ کیلومتری تهران و ۹۶ کیلومتری کرج رخ داد.

 ایرنا

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد