Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار غضنفر حسامی جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اشاره و با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کمک مومنانه این رزمایش با بسیج تمامی امکانات در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: در این راستا ۱۲۰۰ بسته معیشتی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان جهت کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا تهیه شد که بخش عمده‌ای از آن توزیع شده است و بخش دیگر آن در روز‌های آینده توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بیان کرد: رده‌های لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سراسر استان نیز این اقدام خداپسندانه را انجام داده‌اند که در کنار ارزاق، بسته فرهنگی نیز به نیازمندان اهدا می‌شود.

او به فعالیت‌های لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در راستای مبارزه با ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: در این راستا لشکر مقدس امام حسین (ع) به همراه گردان‌های تابعه اقدام به تهیه و توزیع ماسک، البسه مخصوص بیمارستانی و مواد شوینده و ضدعفونی کننده پرداخت و همچنین بخش وسیعی از استان اصفهان توسط رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ضدعفونی و گندزدایی شد و رزمندگان این یگان تمام قد در کنار مردم و مسئولان به مبارزه با این ویروس منحوس رفته‌اند.

حسامی خاطرنشان کرد: همچنین یکی از رده‌های لشکر امام حسین (ع) در ایام شیوع ویروس کرونا اقدام به تهیه ۸ تن آبمیوه طبیعی کرد و در میان بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها توزیع شد. همچنین ۴ هزار پرس غذا در محل لشکر امام حسین (ع) با رعایت تمام نکات بهداشتی طبخ شده است تا در میان نیازمندان توزیع شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لشکر 14 امام حسین کمک مومنانه توزیع بسته معیشتی خانواده های آسیب دیده از کرونا لشکر ۱۴ امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم) پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم) فرآیند پخت بره و ده‌ها مرغ زیر یک بشکه بزرگ فلزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان