Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج طرح‌های پژوهشی پذیرفته شده در چارچوب طرح حمایتی Bridging Grant برای پژوهش‌های مشترک میان دانشگاه‌های ایران و سوئیس برای سال ۲۰۲۰ اعلام شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نتایج طرح‌های پژوهشی پذیرفته شده در چارچوب طرح حمایتی Bridging Grant برای پژوهش‌های مشترک میان دانشگاه‌های ایران و سوئیس برای سال ۲۰۲۰ از سوی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزار حمایتی Bridging Grant پس از Mobility Grant و Seed Money Grant، سومین ابزار مشترک است که در نتیجه مذاکرات و همکاری‌های میز سوئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و Leading House جنوب آسیا و ایران دانشگاه ZHAW سوئیس برای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی مشترک میان دانشگاه‌های دو کشور تعریف شده است.

اولین دور فراخوان این ابزار حمایتی که هدف از آن حفظ و گسترش همکاری‌های پژوهشی میان محققان دو کشور و آماده‌سازی آن‌ها برای اجرای طرح‌های بزرگ‌تر با جلب نظر نهادهای حمایتی بزرگ مانند SNSF و اتحادیه اروپا است، پاییز ۱۳۹۸ توسط میز سوئیس دانشگاه صنعتی اصفهان برای دانشگاه‌های ایرانی ارسال شد.
مطابق گزارش Leading House دانشگاه ZHAW سوئیس، از مجموع ۱۴ طرح پژوهشی که از منطقه جنوب آسیا و ایران برای حمایت در قالب Bridging Grant انتخاب شده‌اند، ۵ طرح به صورت مشترک و با تخصیص بودجه حمایتی توسط دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و ۵ طرح با حمایت مالی مشترک دانشگاه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اجرا خواهد شد.
پنج طرح پژوهشی دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه‌های تربیت مدرس، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف (دو پروژه) و اصفهان برای بهره‌مندی از این گرنت انتخاب شده‌اند.

میز سوئیس دانشگاه صنعتی اصفهان این موفقیت را به پژوهشگرانی که موفق به بهره‌مندی از این گرنت شده‌اند تبریک گفته و امیدوار است این همکاری منتج به موفقیت‌های بیشتر و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی میان دو کشور و زمینه‌ساز همکاری‌های آتی در قالب طرح‌های پژوهشی بزرگ‌تر و با حمایت بنیادهای علمی دو کشور شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دانشگاه وزارت علوم سوئیس ایران و سوئیس بورس تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان حمایتی Bridging Grant طرح های پژوهشی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال ایران چند روز قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا شد و سیزدهمین بار این عنوان را به‌دست آورد. وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی به همراه سعید احمدعباسی و علی‌اصغر حسن‌زاده دوشنبه شب گفتگویی با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر داشتند.

میثاقی پس از برنامه این تصویر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901492

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان