Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@05:24:41 GMT

پلوسی: یک پنجم کودکان آمریکایی غذای کافی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۵۰۶۳

خرداد: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از جمهوریخواهان برای کاهش مالیاتی به نفع ثروتمندان گفت یک پنجم کودکان آمریکایی از غذای کافی برخوردار نیستند.
به گزارش خرداد ،نانسی پلوسی روز پنج شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری بلومبرگ افزود: چیزهای اساسی وجود دارند که فوری هستند. امید جمهوریخواهان برای کاهش مالیاتی بزرگ برای آمریکایی‌های ثروتمند وقتی که تقریبا یک پنجم مادران دارای فرزندان کوچک می‌گویند کودکانشان غذای کافی ندارند، یکی از آنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مردم دارند می‌میرند، مردم در حال رنج هستند و ما می‌خواهیم اقتصادمان را بازگشایی کنیم. مردم می‌خواهند از این وضعیت خارج شوند اما کلید خروج از این وضعیت، آزمایش، ردیابی و درمان است.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به لوایح حمایتی مطرح در این مجلس، اضافه کرد: پس از این اقدامات کلیدی، قراردادن پول در جیب مردم اعم از بیمه بیکاری و پرداخت مستقیم است.
تا این ساعت، یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۸۰۵ نفر مبتلا به کرونا در آمریکا شناسایی شده‌اند و ۷۵ هزار و ۴۲۳ نفر هم در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
حمایت از جو بایدن
پلوسی همچنین در گفت‌وگو با شبکه خبری سی ان بی سی درباره اتهام جنسی مطرح شده علیه جو بایدن گفت: این پرونده مختومه شده است.
وی افزود: آنچه به من مربوط است، افتخار می‌کنم که از جو بایدن برای ریاست جمهوری حمایت کنم. من به او باور دارم وقتی که او می‌گوید چنین چیزی رخ نداده است.
رئیس مجلس آمریکا ادامه داد: من اعتماد کامل دارم که جو بایدن رئیس جمهوری بزرگ آمریکا خواهد بود.
پلوسی اضافه کرد: جو بایدن، جو هست و بار دیگر، او ارزش‌ها و تجربیات شخصی خود را برای آمریکا به صحنه می‌آورد. برچسب ها: پلوسی ، نانسی پلوسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلوسی نانسی پلوسی جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اما ریگ‌ها و گرد و غبار بیابان، ماشین‌های جنگی پیشرفته آمریکایی را زمین گیر کرد و شکستی مفتضحانه را برای این کشور رقم زد.  

حمله ای که هدف از آن آزادی جاسوسان سفارت آمریکا بود و شب و روز برای اجرای آن نقشه کشیده‌ بودند.

 گروه ویژه ۱۳۲ نفره‌‌ی آمریکایی که به دلتا فورس معروف بودند در عملیاتی با اسم پنجه عقاب وارد صحرای طبس شدند.

البته در این میان خائنان داخلی هم برای نابودی اسناد خیانت و جاسوسی آمریکایی‌ها بیکار ننشستند.

واقعه طبس که از آن به عنوان امداد الهی یاد می‌شود، آن قدر مهم و سرنوشت‌ساز بود که  برژینسکی مشاور سابق امنیت ملی در دولت جیمی کارتر آن را یکی از عوامل مهم شکست کارتر در انتخابات و موجب یاس و ناامیدی ملی عنوان کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد