Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:37:51 GMT

ملت ایران در آزمون الهی ایثار و کمک به دیگران سربلند شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۵۰۸۱

ملت ایران در آزمون الهی ایثار و کمک به دیگران سربلند شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم رزمایش ملی مواسات و احسان همراه با اعزام ماشین‌های توزیع بسته ارزاق صبح روز جمعه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی، عیسی قبادی معاون اقتصادی، سیاوش طاهرخانی شهردار، محمد شفیعی فرماندار، محمد فرخی مدیر ستاد اجرایی حضرت امام در استان و علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان در مسجدالنبی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که ملت ما اخلاص را با همدلی تمرین کرد و در این آزمون هم نمره قبولی گرفت و این انسانیت و گذشت و ایثار سرمایه دینی کشور است که ایران را از دیگران متمایز می‌کند.



وی تصریح کرد: آنچه ما شاهدش هستیم اینکه جمعیتی به نمایندگی از گروه‌های جامعه به اکسیر حیات بخش عاطفه‌ها عمل کردند و استان ما در این تمرین به خوبی درخشیده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: همان گونه که امام علی (ع) با حفر چاه، تأسیس نخلستان و کاشت نهال تلاش کرد تا رزق خدا را برای بندگان به جربان اندازد رزمایش مومنانه هم نوعی توزیع رزق و روزی میان نیازمندان است.

وی گفت: گاهی انسان‌هایی هستند که مال دارند اما رزق ندارد چون فقط نوکر مال بوده و آن را نگهداشته و نتوانسته‌اند آن را مصرف کنند و به دیگران ببخشند لذا رزمایش کمک مومنانه و مواسات نوعی تذکر به دیگران هم هست تا بخشش را فراموش نکنند.

گسترده شدن سفره اطعام در سراسر کشور

آیت الله عابدینی تصریح کرد: پس از تاکید مقام معظم رهبری شاهد گسترده شدن سفره رزق و روزی برای بندگان خدا هستیم و با کمک همه گروه‌ها و کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیاری از محرومان از این سفره الهی در ماه مبارک رمضان بهره مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: البته مسلمان فقط به فکر کمک به فقط مسلمانان نیست و دغدغه همه مظلومان و گرسنگان را دارد لذا در ایثار و گذشت و کمک‌های مردمی هیچ حد و مرزی نیست و انفاق ما می‌تواند شامل حال همه نیازمندان جهان نیز شود.

امام جمعه قزوین با تشکر از همه گروه‌ها و ادارات و نهادهایی که در رزمایش کمک مومنانه و مواسات مشارکت داشتند گفت: سپاه و بسیج مانند دوران جنگ وارد میدان شده است و با بسیج مردمی و جهاد گونه یک نهضت ملی راه انداخته‌اند تا با دعوت مردم به انفاق و گذشت به افزایش فضای معنوی ماه رمضان هم کمک شود.

وی گفت: به یاری خداوند بساط کرونا از کشور و جهان برچیده خواهد شد اما سفره انفاق و همدلی مومنانه مردم ایران در کمک به نیازمندان ادامه خواهد داشت و با محور مساجد این کار انسانی تداوم دارد.

در ادامه خودروهای حامل ۱۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان از مسجدالنبی به سمت محل‌های تعیین شده اعزام شد.


 

کد خبر 4919943

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام ماه مبارك رمضان شهرکرد گرگان بیرجند کمک به نیازمندان مواسات زلزله بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود