Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:30:33 GMT

نگرانی مجری شبکه خبر برای فرزندانش بعد از زلزله شب گذشته

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۵۱۴۴

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی بعد از زلزله شب گذشته تهران در بخش خبری زنده شبکه خبر در رابطه با حال فرزندشان گفت‌و‌ گو کردند. تاریخ انتشار: 11:35 - 19 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۰۱۹

خبرگزاری میزان- مجله تخصصی پارسینما در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی از گزارش خبر المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی بعد از زلزله شب گذشته تهران در ساعت ۳:۲۷ بامداد را منتشر کرد که در شبکه‌های مجازی پخش و پرطرفدار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت مصدومان زلزله شب گذشته تهران و دماوند

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زلزله زلزله تهران شبکه خبر المیرا شریفی مقدم زلزله شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت