Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شانه ساز، روز جمعه در ویدئو کنفرانس با خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص تأمین و تدارک اقلام ضروری برای مقابله و مبارزه با بیماری کرونا در ایران اقدامات ارزنده‌ای در زمان کوتاهی اتفاق افتاد، در این راستا هماهنگی‌های عمده‌ای با وزارت صمت، قوه قضائیه و… هم شروع شد و مهمترین کار این بود که مردم هم پای کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرف دو الی سه هفته در زمینه اقلام ضدعفونی کننده در کشور توانستیم نیاز مردم را برطرف کنیم و در گذشته در کشور حدود ۲ هزار لباس برای خدمات درمانی تهیه می‌شد که این اقلام وارداتی بود اما در حال حاضر لباس‌های تولیدی کیفیتش به مراتب بهتر از انواع وارداتی است و کمبودی در این زمینه نداریم.

شانه ساز گفت: در زمینه تولید دستگاه ونتیلاتور هم توانستیم این دستگاه را در داخل تولید کنیم و البته تولید در حدی بود که می‌توانیم این دستگاه‌ها را صادر هم کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر اینکه نیاز کشور را در زمینه اقلام درمانی و کیت تشخیصی بر طرف کردیم صادرات هم می‌کنیم. در زمینه دارو و واکسن هم در حال فعالیت هستیم و امیدواریم در تولید واکسن و دارو پیشتاز باشیم.

کد خبر 4919960 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی کیانوش جهانپور علیرضا زالی روزه داری سازمان بیمه سلامت سازمان نظام پزشکی بیمارستان تعرفه های پزشکی دندانپزشکی شیوع کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف گفت: نمایشگاه امکان تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری، امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از غرفه و شرکت‌های مختلف مازندران در نمایشگاه اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نمایشگاه اکسپو نگاه فرابخشی و فراکشوری به موضوعات است، افزود: این نمایشگاه موجب می‌شود در زمینه‌های صادراتی یکپارچگی مناسبی ایجاد شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ایجاد زمینه‌های صادراتی و توسعه آن، ایجاد اطمینان در کشاورز برای تولید محصول بیشتر است، گفت: از اهداف این نمایشگاه توسعه در زمینه‌های ایجاد شده است و موانع موجود در راه صادرات انواع محصولات تولیدی کشور رفع شود.

نوری با بیان اینکه نمایشگاه تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور فراهم می‌کند، عنوان کرد: در حوزه‌های اقتصادی این نمایشگاه بر روی زنجیره‌های ارزش و به طور طبیعی بر روی زنجیره‌های تامین و ارزش‌آفرین تمرکز کرده است که به نظر دوره آموزشی بسیار خوبی است و فرصت کارآفرینی و توسعه را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید از این نمایشگاه برای آموزش کارآفرینی بهره گرفته تا دانشجویان کارآفرین تربیت شوند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در مازندران زنجیره‌های مختلفی برای ایجاد ارزش افزوده وجود دارد، گفت: ظرفیت این استان نشان می‌دهد که می‌توان بر روی زنجیره‌های دیگر ارزش در استان نیز سرمایه‌گذاری صورت گرفته و آن را توسعه داد.

کد خبر 749149

دیگر خبرها

  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟