Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته و در آخرین روز کاری بازار، براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۶ میلیون ۶۷۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۶ میلیون ۴۵۰ تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی سه میلیون و ۳۵۰  هزار تومان، ربع سکه هم با ۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۵۰ هزار تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۶۹۰ دلار قیمت خورد.   جدیترین قیمت روز سکه و قیمت طلا در بازار
نوع قیمت معاملاتی امروز قیمت معاملاتی امروز مثقال طلا ۲۷,۹۸۰,۰۰۰ ۲۸,۱۶۰,۰۰۰ طلای ۱۸ عیار ۶,۴۵۹,۱۸۰ ۶,۵۰۰,۷۳۰ سکه جدید ۶۵,۳۵۰,۰۰۰ ۶۶,۷۵۰,۰۰۰ سکه قدیم ۶۴,۰۰۰,۰۰۰ ۶۴,۵۰۰,۰۰۰ نیم سکه ۳۳,۲۰۰,۰۰۰ ۳۳,۵۰۰,۰۰۰ ربع سکه ۱۸,۴۰۰,۰۰۰ ۱۸,۸۰۰,۰۰۰ سکه گرمی ۹،۸۰۰،۰۰۰ ۹،۸۰۰،۰۰۰ انس طلا ۱۷۰۵ دلار ۱۶۹۰ دلار بیشتر بخوانید قیمت روز موبایل در بازار؛ قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار آخرین جزئیات از زلزله دماوند و تهران قیمت دلار و یورو در صرافی ملی صرافی ملی قیمت دلار را برای پنج شنبه هجده اردیبهشت با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۵ هزار ۷۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار ۶۰۰ تومان خریداری می‌کند.

قیمت فروش یورو، اما در صرافی‌ها تغییری نداشت و ۱۷ هزار ۱۰۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. نرخ دلار و یورو در صرافی ملی   نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش یورو ۱۷۰۰۰۰ ۱۷۱۰۰۰ دلار ۱۵۶۰۰۰ ۱۵۷۰۰۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار قیمت انواع ارز نرخ طلا نرخ نیم سکه بازار طلا و سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

«برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به (نشانی) مراجعه کنید.»

کد خبر 6089787 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳