Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پاسخ به شایعه‌ها و شبهات ایجاد شده درباره ترخیص 20 دکل حفاری، توضیحاتی برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و آگاهی متخصصان و علاقه‌مندان به مسائل صنعت نفت ارائه کرد.
به گزارش شانا، در این توضیحات آمده است:
«در تمام برنامه‌های حفاری، هنگامی که عملیات حفر چاه به پایان می‌رسد، نوبت به تکمیل و آماده‌سازی چاه برای قرار گرفتن در مدار تولید می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است آغاز عملیات تکمیل و تولیدی شدن چاه، مستلزم ترخیص دکل و انتقال آن به محل چاه جدید است. حال بسته به اینکه آماده‌سازی محل چاه جدید در چه درصدی از پیشرفت باشد، زمان انتقال و استقرار دکل ممکن است بلافاصله انجام یا با یک فاصله زمانی معین صورت پذیرد. در این میان کارفرما موظف است پس از پایان کار حفاری، ترخیص دکل را رسما اعلام کرده و پیمانکار را موظف به جابه‌جایی دکل کند.»
اینکه فردی بدون داشتن دانش لازم و آگاهی کافی درباره مسئله‌ای اظهار نظر کند، یا بازیچه دست دیگران قرار گرفته است و مغرضانه و غیرمنصفانه سعی در تشویش اذهان عمومی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر

در دور برگشت نوزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول گلبال نابینایان و کم بینایان کشور ۷ تیم و به مدت ۵ روز در سالن ورزشی مجتمع فرهنگی آموزشی شهید محمدتقی عظیمی باهم روبرو می‌شوند.

در دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ دسته یک گلبال کشور تیم‌های درنا مازندران، نور یاران آمل، هیات نابینایان ساوه، انجمن نابینایان سبزوار، بیمه ایران شرکت اندیشه زرین اردبیل، فرهیختگان ارومیه و شرکت مناطق نفت خیز جنوب حضور دارند.

در دور رفت مسابقات که اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در بابلسر برگزارشد، اندیشه زرین اردبیل اول قهرمان شد.

درنا مازندران نایب قهرمان شد و مناطق نفت خیز جنوب در جایگاه سوم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید