Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون تنیس گفت: منتظر اجازه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستیم تا مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی را برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد صفتی، دبیر فدراسیون تنیس، در خصوص فعالیت‌های مجازی این فدراسیون در چند ماه اخیر طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: براساس دستورالعمل فدراسیون جهانی تنیس که به ما ابلاغ شد، یک دوره آکادمی آنلاین به میزبانی فدراسیون جهانی برگزار و ما هم به مربیان اعلام کردیم تا در این دوره حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 600 نفر از مربیان در این کلاس‌های آنلاین شرکت کردند، پس از آن با پشت سر گذاشتن 32 واحد درسی مدرک خود را گرفتند و عضو فدراسیون جهانی تنیس شدند.

وی افزود: در این مدت برای برگزاری مجمع انتخاباتی 3 هیات استانی که از مدت‌ها قبل مانده بود، یعنی خراسان جنوبی، بوشهر و گیلان اقدام کردم. تکلیف دو مورد از این هیات‌ها مشخص شد و انتخابات بوشهر و خراسان جنوبی اواخر ماه برگزار می‌شود. هفته آینده نیز تاریخ برگزاری انتخابات هیات استان گیلان مشخص خواهد شد.

صفتی اظهار کرد: در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش چه زمانی اجازه می‌دهد تا مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی تنیس را که از اسفندماه 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش نیمه تمام مانده را برگزار کنیم و به پایان برسانیم.

دبیر فدراسیون تنیس در پایان گفت: طبق آخرین بیانیه‌ ستاد مبارزه با کرونا، باشگاه‌های تنیس در شهرهای کم خطر با وضعیت سفید که شامل 32 شهر می‌شود، اجازه فعالیت دارند اما کلان شهرها و مراکز استان‌ها جزء آن نیستند. ملی‌پوشی در این شهرها نداریم و حتی در برخی از این شهرها زمین تنیس مناسبی نداریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس کرونا ستاد مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط