Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های پاکستانی روز جمعه به نقل از منابع نزدیک به دادگاه این کشور در شهر کراچی گزارش دادند: پس از کشته شدن سرکرده سابق طالبان در خاک پاکستان، تحقیقات گسترده‌ای درخصوص هویت جعلی ملا اختر منصور و خرید ملک و زمین در پاکستان با استفاده از مدارک شناسایی غیرقانونی آغاز شد.

ملا اختر منصور اول خرداد ۱۳۹۵ در حمله پهپادهای آمریکایی، در خاک بلوچستان پاکستان کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، تحقیقات سازمان آگاهی پاکستان (FIA) که نتیجه آن به قاضی دادگاه ضدتروریسم کراچی ارائه شده است، ثابت کرد که ملا اختر منصور با هویت جعلی چند ملک و زمین در شهر کراچی به ارزش ۳۲ میلیون رویپه معادل تقریباً ۲۰۱ هزار دلار خریداری کرد.

پس از آن پرونده قضایی تامین مالی تروریسم و پولشویی علیه ملا منصور دایر شد و اکنون دادگاه پاکستان دستور مصادره و حراج اموال وی و دو نفر از همدستانش به نام‌های اختر محمد و عمار را صادر کرد.

دادگاه ضدتروریسم پاکستان برای حراج اموال رهبر سابق طالبان، دستور چاپ آگهی در روزنامه‌های این کشور را نیز صادر کرد.

برچسب‌ها پاکستان طالبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان طالبان پاکستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی طی دو هفته گذشته لیگ برتر دو پیروزی ارزشمند در راه بقای سهمیه خود در سطح اول فوتبال ایران به دست آورده که منصور باقری نقش کلیدی در رقم خوردن این اتفاق داشته و توانسته در هر دو بازی برابر تراکتور و ذوب‌آهن گلزنی کند و حالا هم در بهترین شرایط آماده تقابل با پرسپولیس است.

زننده گل سه امتیازی در دیدار نساجی مقابل تراکتور، فقط سه دقیقه و 45 ثانیه زمان می‌خواست تا زیباترین گل هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از وسط زمین به ذوب‌آهن بزند و پایه‌گذار پیروزی مهم تیمش در مسیر بقا در لیگ برتر شود.

منصور باقری که پس از حضور در نساجی شرایط بهتری به شکل بازی این تیم داده، در بازی گذشته هم با زدن یک گل زودهنگام و دیدنی به خود و تیمش روحیه داد تا سه امتیاز دیگر بگیرند و امیدوارتر به ادامه فصل شوند.

این هافبک 25 ساله علاوه بر زدن گل، تقریبا همه نبردهای میانه زمین را از هافبک‌های ذوب برد و در جدال با تیمی که احتمال داشت در نیم‌فصل راهی آنجا شود، جزء بهترین‌های زمین بود و حالا هم این انگیزه را دارد تا در بازی فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی هم دوباره مثمر ثمر کار کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • لرستان؛ سیاهپوشِ اختر ششم
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس