Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: شرایط پولی و ارزی کشور نسبت به دو سال پیش بهتر شده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی نوشت، تلاش‌های بانک مرکزی و کمک‌های دولت به همراه تلاش بانک‌ها در بهبود وضعیت ترازنامه‌های خود، شرایط پولی و ارزی کشور را در وضعیت مناسب‌تری نسبت به دو سال پیش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرایط بازار سرمایه امکان خوبی برای بهبود شرایط تأمین مالی در کنار تأمین کسری بودجه، از راه عرضه سهام بنگاه‌ها و اموال مازاد و مهمتر از همه، انتشار هدفمند و مدیریت شده اوراق بدهی، که هر دو ضد تورمی هستند، فراهم کرده است

باید اذعان کرد که اقتصاد کشورمان روز‌های سخت و در عین حال تعیین‌کننده‌ای را می‌گذراند. اطمینان دارم این شرایط سخت قابل مدیریت است
منکر برخی ناکارآمدی‌ها نیستم، ولی با این همه، نباید در برآورد موفقیت ارکان اقتصادی کشور در مقابله با فشار‌های حداکثری، دچار اشتباه شویم

آنچه بدخواهان از تنش در بازار ارز، تلاطم در نظام بانکی، و کمبود کالا‌های اساسی دنبال می‌کردند، نه تنها حاصل نشده، بلکه وضعیت ایران امروزه و در حین عبور از بحران کرونا از بسیاری از کشور‌ها مطمئن‌تر و آرام‌تر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بانک مرکزی ارزی پولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی