Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ظاهرا علی میری، ملی‌پوش ۲۵ ساله وزنه‌برداری ایران از استان آذربایجان‌غربی از عدم توجه مسئولان استان به وی بعد از مدال نقره جهان دلخور است و از همین رو خداحافظی‌اش را اعلام کرده.

میری در این پیام، بی‌توجهی مسئولان را عامل اصلی خداحافظی‌اش بیان کرده، ضمن این‌که از ترک شهر خود خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاهرخ پیری، رئیس هیات وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی در خصوص درج پیام خداحافظی علی میری نایب قهرمان جهان اظهار کرد : هیچ اطلاعی از خداحافظی این قهرمان استان‌مان ندارم. از خداحافظی میری چه کسی خوشحال می‌شود یا ضرر می‌بیند؟ ما همه کارها را برای او مهیا کردیم و سالن در اختیارش گذاشتیم تا به تمرین بپردازد. شب و روز تمرین می‌کند تا در آمادگی کامل قرار داشته باشد و رکوردهایش به حد و سطح اول دنیا برسد.  

وی ادامه داد: فردا از او می‌خواهم تا به هیأت بیاید و با هم صحبت کنیم. وزنه‌برداری آذربایجان غربی یک وزنه‌بردار خوب و در سطح بین‌المللی دارد. باید ببینیم چه مسأله‌ای پیش آمده که یک‌باره می‌خواهد خداحافظی کند.  

پیری در خصوص این‌که آیا میری با شما مشکلی ندارد، گفت: من با کسی مشکل ندارم و پیگیر مشکل میری خواهم بود. نمی‌گذاریم به این راحتی‌ها یک وزنه‌بردار خوب در عرصه ایران و جهان از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. همه استان از نایب قهرمان او در جهان خوشحال شدند و مسئولان تلاش داشتند به بهترین شکل پاسخ‌گوی کار او باشند .  

کد خبر 509366 برچسب‌ها وزنه برداری استان آذربایجان غربی ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزنه برداری استان آذربایجان غربی ورزش آذربایجان غربی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان