Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@00:20:56 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۷۱۹۶

اختلاف نظر فدراسیون کشتی با مربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی؛ مرور چند خبر؛ و حاشیه‌های فوتبال جهان؛ را در این بخش خبری ببینید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مشروح اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز اختصاص دارد به:

* اختلاف نظر فدراسیون کشتی با مربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی همچنان باپرجاست.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* مرور چند خبر:

در پی وقوع زلزله در تهران و احتمال سقوط سنگ و بهمن در ارتفاعات، بخش جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی از کوهنوردان خواست برنامه‌های صعود و کوهنوردی خود را به تعویق بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن پزشکی کوهستان ایران هم خواستار تعویق یک هفته‌ای صعود کوه نوردان به ارتفاعات شد.

در پایان مرحله سوم مسابقات مجازی کاتای کشور، نفرات برگزیده برای مراحل بعد معرفی شدند. ۳۱۷ راه یافته به مرحله چهارم فردا تصاویر خود را در سایت فدارسیون بارگذاری کنند و سه شنبه نیز زمان بارگذاری تصاویر مرحله پنجم و پایانی خواهد بود.

علی میری - ملی پوش ۲۵ ساله وزنه برداری کشورمان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. میری، در مسابقات قهرمانی آسیا نینگبو ۲۰۱۹ و بازی‌های قهرمانی جهان تایلند ۲۰۱۹، در دسته ۸۹ کیلوگرم، موفق به کسب نشان نقره شده بود.

در حالی که با پایان قرنطینۀ سراسری در ایتالیا، فدراسیون فوتبال این کشور درپی برگزاری ادامه رقابت‌های این فصل سری آ است، تست کرونای چند بازیکنِ دیگر مثبت اعلام شد. پس از مثبت شدنِ آزمایش یکی از بازیکنان تورینو، باشگاه میلان هم از مثبت شدن آزمایش ۳ عضو تیم خود خبر داد و باشگاه‌های فیورنتینا و سامپدوریا نیز بترتیب ۶ و ۴ مورد جدید از ابتلا به کرونا در این تیم‌ها را تایید کردند.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد با توجه به منفی بودن تست کرونای همه بازیکنانش، تمرینات انفرادی بازیکنان بارسا از امروز با رعایت پروتکل‌های لیگا از سر گرفته خواهد شد. تمرین امروز بازیکنان بارسا در سه زمین تمرینی مجموعه این باشگاه انجام خواهد شد.

دو باشگاه میلان و اینتر از طرح خود برای بازسازی ورزشگاه تاریخی و پیر سن‌سیرو رونمایی کردند. این دو ایده طوری طراحی شده که بخشی از ورزشگاه برای حفظ در تاریخ دست نخورده باقی می‌ماند، اما بخش عمده آن باید تخریب شده و بازسازی ود. هزینه بازسازی ورزشگاه حدود یک میلیارد دلار برآورد می‌شود.

باشگاه برزیلی فلامینگو اعلام کرد؛ نتیجه آزمایش کرونای ۳۸ نفر از اعضایش مثبت بوده است که سه نفر از آن‌ها بازیکنانِ تیم اول باشگاه هستند.

کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ ژو، تعداد ۳۰ هزار ماسک، برای مبارزه با کرونا، به شورای المپیک آسیا اهدا کرد.

بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ، میروسلاو کلوزه تا پایان فصلِ فوتبالی، بعنوان مربی این تیم معرفی و دستیار هانس فلیک شد. کلوزه در حال حاضر هدایت تیم زیر ۱۷ سال بایرن را بر عهده دارد؛ و ... کیلیان امباپه - ستاره تیم پاری سن ژرمن، به عنوان آقای گل این فصل لوشامپیونه فرانسه معرفی شد و کفش طلا را به خود اختصاص داد. این جایزه در حالی به امباپه تعلق گرفت که وی با ۱۸ گل زده مشترکا با وسام بن یدر - مهاجم موناکو صدرنشین جدول گلزنان بود، اما به علت اینکه همه گل‌های امباپه در جریان بازی به ثمر رسیده، ولی ۳ گل بن یدر از روی نقطه پنالتی بوده، امباپه بعنوان آقای گل انتخاب شده است.

* و حاشیه‌های فوتبال جهان:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح خبر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد

کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ نشان رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد و به مقام قهرمانی و نخست تیمی و مجموع دست یافت.

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران امروز با پیروزی برابر هلند به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.

وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم

کیومرث هاشمی در دیدار با روسای کمیسیون‌های ورزشکاران گفت: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می‌شوند.

کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است.

سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست

سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند را جابجا کرد.

فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند؛ فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال

دور نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا فردا در بانکوک تایلند برگزار می شود و تیم ایران در مسیر سیزدهمین قهرمانی خود قرار گرفته است.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت