Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:41:12 GMT

افزایش استفاده از غذاهای منجمد در آمریکا با شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۷۳۵۹

افزایش استفاده از غذاهای منجمد در آمریکا با شیوع کرونا

نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد که شیوع ویروس کرونا در آمریکا، بیشتر خانواده ها را مجبور کرده است تا به جای استفاده از غذای بیرون، وعده های خود را در خانه تهیه کنند و روی به مصرف غذاهای منجمد بیاورند. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از فوربس، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد که شیوع ویروس کرونا در آمریکا، بیشتر خانواده ها را مجبور کرده است تا به جای استفاده از غذای بیرون، وعده های خود را در خانه تهیه کنند و روی به مصرف غذاهای منجمد بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بررسی که توسط مؤسسه غذای منجمد آمریکا انجام گرفته است، نشان می دهد که 70 درصد از آمریکایی ها از ماه مارس تاکنون بیشتر غذاهای منجمد خریداری کرده اند. برای بسیاری از مردم، غذای منجمد به یک وعده راحت تبدیل شده است.

براساس این مطالعه، 90 درصد از آمریکایی ها در مقایسه با دوره قبل از شیوع ویروس کرونا، اکنون بیشتر وعده های غذایی خود را در خانه می خورند.

86 درصد از مردم ایالات متحده نیز از ماه مارس غذای منجمد خریداری کرده اند. در این بررسی مشخص شد که مصرف کنندگان به دلیل ماندگاری بیشتر این محصولات و همچنین تمایل به ذخیره سازی در صورت کمبود غذا و راحتی در تهیه و پاکسازی، اقلام یخ زده بیشتری را خریداری می کنند.

بنا بر این گزارش، حدود یک سوم از مصرف کنندگان نیز بر این عقیده هستند که غذاهای یخ زده در حال حاضر از غذاهای تازه خطر کمتری دارند.

در این جمعیت آماری، مصرف کنندگان نسبت به زمان های معمولی، غذاهای یخ زده بیشتری از مارک های مختلف خریداری کرده اند.

اگرچه سبزیجات و گوشت منجمد اقلام محبوب این جمعیت آماری هستند، اما پیتزا و سایر غذاهای آماده نیز در بالای این لیست قرار دارد. مصرف کنندگان همچنین غذاهایی از قبیل لازانیا و پات پای (پای ظرفی) خریداری کرده اند. آنها همچنین دسر و میان وعده های یخ زده را در لیست خرید خود قرار داده اند.

بر اساس این نظرسنجی، روند خرید بیشتر مواد غذایی منجمد ممکن است در آینده نیز ادامه یابد چراکه 50 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند که طی چند ماه آینده غذاهای یخ زده بیشتری خریداری کنند.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خریداری کرده اند غذاهای منجمد مصرف کنندگان یخ زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید

فرادی که روزانه کافئین بالایی دریافت می‌کنند، به مرور زمان بیشتر به اثرات آن عادت می‌کنند، به عبارتی مصرف کافئین به‌جای فایده، بیشتر به بدنشان ضرر می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، درک اینکه به کافئین معتاد هستید، احساس خوبی نیست، اما مانند هر اعتیاد دیگری لازم است این اعتیاد کم‌خطر نیز درمان شود. نکته مهم در طول دوره ترک این است که همواره اثرات منفی کافئین را به خود متذکر شوید.

۱) با کاهش مصرف شروع کنید

برای این کار لازم است تعداد فنجان‌های قهوه‌ای که در طول روز می‌نوشید را مشخص کنید و سعی کنید هر روز یک فنجان از آن کم کنید. اوایل شاید سخت به نظر برسد، اما بدانید با استمرار در این عمل ساده می‌توانید از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به کافئین پیشگیری کنید.

۲) یک جایزه برای خودتان در نظر بگیرید

ترک کافئین را به عنوان یک هدف مهم در نظر بگیرید و پاداشی برای آن مقرر کنید و در طی این دوره به این فکر کنید که با موفقیت در ترک این اعتیاد، یک جایزه در انتظار شماست. این کار به شما کمک می‌کند تا با حفظ روحیه و کسب انگیزه، به قول خود پایبند باشید.

دیگر خبرها

  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند