Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اهمیت‌ترین خبر این هفته به عدم برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر مربوط می‌شود. برخی فیلم‌های سینمایی نیز منتظر مساعد شدن شرایط و شروع فیلمبرداری هستند.

در این گزارش به مهمترین حاشیه‌ها و اتفاقات یک هفته اخیر سینمای ایران اشاره کرده ایم:

برگزاری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر لغو و به سال ۱۴۰۰ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رضا ناجی نقش شاه باکو را در فیلم سینمایی " قلعه عشق " محصول مشترک ایران و باکو ایفا می‌کند. سعید سعدی گفت که به دنبال دریافت پروانه نمایش " تومان "است و در صورت فراهم‌شدن شرایط لازم این فیلم نمایش آنلاین خواهد داشت. خداداد جلالی جدیدترین فیلم سینمایی خود را با نام «اتوبوسی به نام هوس» می‌سازد. «سمفا» مرجع خرید بلیت سینما شد در این طرح به هنگام خرید بلیت سهم سینمادار و تهیه کننده به حساب جداگانه‌شان واریز می‌شود. رقیه توکلی کارگردان سینما از نمایش آنلاین جدیدترین فیلمش با نام «مهران» استقبال می‌کند. «آشفته گی» فریدون جیرانی به شبکه نمایش خانگی آمد. هفته پیش خبری مبنی بر فعالیت همایون اسعدیان برای کارگردانی در حوزه نمایش خانگی منتشر شد که نویسندگی آن را بابک کایدان و تهیه کنندگی اش را منوچهر محمدی بر عهده خواهد داشت. علی براتی کارگردان «ماهی و برکه» به نمایش آنلاین فیلمش تمایل دارد. علیرضا داود نژاد می‌گوید اگر مشکل قاچاق فیلم، سرعت اینترنت و تبلیغات حل شود به نمایش آنلاین " مصائب شیرین ۲ " می‌پردازد. مهران احمدی بازیگر «کوسه» علی عطشانی شد. خبری مبنی بر پیوستن چند بازیگر به «بی همه چیز»کیارش اسدی زاده در رسانه‌ها منتشر شد که این کارگردان آن‌ها را تکذیب کرد. با پایان کرونا فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد و تهیه کنندگی بهمن کامیار جلوی دوربین می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فجر نمایش آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مولانیا بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نمایش جدیدش را با عنوان «سی و یک رویا» به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سی و یک رویا، قصه‌ همه‌ ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا پیش‌ از این نمایش‌های «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو»، «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی دستیاران اول کارگردان، زهره آقامیر دستیار دوم کارگردان، علی حمصیان عکاس، ساخت تیزر، امیر محمدرفیع خواه لوگوتایپ و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 6097854 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است