Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:00:57 GMT

حمایت سران سه قوه برای جهش تولید واقعی باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۷۶۵۶

حمایت سران سه قوه برای جهش تولید واقعی باشد

امام جمعه بوئین میاندشت گفت: رهبر معظم انقلاب اقتصاد کشور را به سیستم دفاعی و امنیتی بدن تشبیه کردند، یعنی بهبود وضعیت اقتصادی باعث امنیت کشور در تمام زمینه‌ها است که برای جهش تولید همراه خواهد بود، حمایت سران سه قوه برای جهش تولید باید واقعی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین‌میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوئین‌میاندشت اظهار داشت: امروز پس از مدت‌ها سعادت پیدا کردیم که در شهرستان شاهد برگزاری اقامه نماز جمعه باشیم و این شهرستان به عنوان پایلوت اقامه نماز جمعه شهرهای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوئین‌میاندشت گفت: شب شهادت حضرت علی(ع) به نام شب قدر نامیده شده است و باید بتوانیم از برکات این شب بهره کافی را ببریم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» نامگذاری شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اقتصاد کشور را به سیستم دفاعی و امنیتی بدن تشبیه کردند، یعنی بهبود وضعیت اقتصادی باعث امنیت کشور در تمام زمینه‌ها است که برای جهش تولید همراه خواهد بود، حمایت سران سه قوه برای جهش تولید باید واقعی باشد.

اسکندری با بیان اینکه رعایت حقوق مالکیت از جمله وظایف دادگستری است، مطرح کرد: کشاورزان بوئین‌میاندشت انتقاد دارند که چرا منابع طبیعی با سواستفاده روی مالکیت آن‌ها سند دیگری صادر کرده است در صورتی که سند مالکیت از پدران خود دارند که  در این زمین‌ها مشغول کار هستند، حقوق مالکیت در شهرستان بوئین‌میاندشت رعایت نشده است و از قوه قضائیه خواستار احقاق حقوق کشاورزان بوئین‌میاندشت هستیم.

امام جمعه بوئین‌میاندشت خاطرنشان کرد: وقتی فرزندان این کشور ماهواره نور را در مدار قرار می‌دهند یعنی این قدرت مبتنی بر ایمان و دانش اسلامی کشور است که توانستند با این حرکت انقلابی مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

وی در پایان بیان کرد: چرا صنعت خودروسازی و مدیریت کشور را در اختیار جوانان و دانشمندان کشور قرار نمی‌دهند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ایران اسلامی در جهان باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: زمین های کشاورزی منابع طبیعی برای جهش تولید بوئین میاندشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد

کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس سران این سازمان در پایتخت گامبیا، نسل کشی ساکنان نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار مجازات آن شدند.

شرکت کنندگان در این اجلاس خواستار برقراری آتش بس فوری، دائم و بدون قید و شرط در نوار غزه شدند.

«حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز خواستار افزایش تلاش‌ها و همبستگی و همکاری بیشتر در راستای خدمت به فلسطین شد.

پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی از روز شنبه با حضور ۵۷ کشور در شهر «بانجول» پایتخت گامبیا آغاز شد.

در این نشست با شعار «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، موضوعات جهانی بویژه مسئله فلسطین و جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا