Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:32:05 GMT

تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۷۷۲۵

تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم

امام جمعه ایذه گفت: تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم و همان‌گونه که تابع تعطیلی نماز جمعه بودیم، با اعلام وضعیت سفید تابع برگزاری آن هستیم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، پس از اعلام وضعیت سفید توسط ستاد مبارزه با ویروس کرونا در برخی از شهرهای کشور، نماز جمعه امروز شهرستان ایذه به امامت حجت‌الاسلام سید کمال موسوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نماز جمعه امروز این شهرستان نمازگزاران با حفظ و رعایت فاصله لازم بهداشتی لازم به نماز ایستادند.

از نکات قابل بیان نماز جمعه امروز شهرستان نیز توزیع ماسک و دستکش بین نمازگزاران و انجام تست کرونا توسط شبکه بهداشت و درمان ایذه بود.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان اظهار کرد: تصمیم ما برای برگزاری نماز جمعه بنابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا بود و همان‌گونه که تعطیلی نماز جمعه و سایر کارهای فرهنگی در سطح کشور اعلام شد و ما تابع بودیم، پس از اعلام وضعیت سفید و آزاد بودن برگزاری نماز جمعه اقدام به برگزاری آن کردیم و همواره تابع دستورات بهداشتی و درمانی هستیم.

 وی با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن (ع) افزود: این مناسبت به روز احسان نامگذاری شده است و انتظار می‌رود همان‌گونه که در ایام اخیر همه مردم و مسئولان در کنار هم اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان کردند در ایام پیش‌رو نیز به این امر خداپسندانه بپردازند.

 امام جمعه ایذه به در پیش بودن ایام قدر و شهادت امام علی (ع) بیان کرد: شب ‌های قدر شب‌های بزرگی هستند و ما باید قدر آن را بدانیم و بر این اساس در این ایام با رعایت و فاصله‌گذاری اجتماعی ویژه برنامه‌هایی برگزار خواهد شد.

 موسوی با اشاره به حضور مجدد داعش در منطقه و اقدام به تحرکات جدید ادامه داد: داعش دست پرورده سعودی، یهودی و آمریکا است و برای غارت منابع نفتی و ثروت‌های کشور عراق حضور پیدا کرده است.

 وی با بیان اینکه داعش به بهانه حضور آمریکا در عراق است، گفت: شکست‌های پی در پی داعش به دست حشد الشعبی و از دست رفتن ثروت‌های موجود در عراق برای آمریکایی‌ها، آنها با تقویت این گروه تروریستی به دنبال تبلیغات و وجه گرفتن جهت انتخابات دوره جدید و قانع کردن سنای این کشور برای مشروعیت انتخاباتی خود است.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه ایذه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه