Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند زیر ساخت‌های مناسب بوده تا اهالی این حوزه بتوانند به تولیدات خود بپردازند.

فرخنده با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری جاجرم مصوب سفر ریاست جمهوری است، و مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده، افزود: تا کنون ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده که برای تکمیل و بهره برداری نیازمند ۱۵ میلیارد ریال دیگر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت:کل اعتبار اختصاص یافته و هزینه شده برای این پروژه ۲۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت مجتمع فرهنگی و هنری گرمه و جاجرم، فاروج، فاز ۲ کتابخانه مانه و سملقان و اسفراین و دو کتابخانه روستایی ارکان و گریوان، اظهار داشت: در مجموع برای تکمیل این تعداد پروژه ۵۷ میلیارد ریال مورد نیاز است که با افتتاح آن‌ها تا پایان سال جاری ۷۴۰۰ متر مربع به فضا‌های فرهنگی استان اضافه خواهد شد.

او مجموع اعتبارات هزینه شده برای ۷ پروژه را تا کنون ۳۳ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی فضاهای فرهنگی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

او با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، افزود: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی گفت: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود