Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:17:05 GMT

خیران مهریز ۷۵۰ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۷۸۵۸

خیران مهریز ۷۵۰ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی کمک کردند

رضا زارع روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه افراد زیرپوشش از اقشار ضعیف جامعه هستند، افزود: کمک‌های غیرنقدی شامل برنج، مرغ، گوشت و حبوبات است.

وی ادامه داد: کمک‌رسانی به مددجویان به خاطر شرایط کرونایی همچنان در مناطق شهری و روستایی ادامه دارد و خیران برای اهدای کمک‌ها به این اداره و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع تصریح کرد: در وضعیت کنونی تهیه بسته‌های معیشتی ، بهداشتی،  لوازم خانگی و تهیه و توزیع بن خرید جزو نیازهای ضروری است .

به گفته وی از حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مددجوی زیرپوشش خدمات بهزیستی یک هزار و ۳۰۰ نفر معلول هستند و مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز جمعه اعلام کرد: تاکنون  ۱۰۴ هزار و ۶۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۵۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی  به ۶ هزار و ۵۴۱  تن رسید.

کیانوش جهانپور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ اردیبهشت ۹۹  بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و  ۵۵۶  بیمار جدید شناسایی شدند که فقط ۴۴۰  مورد آن شامل بستری در بیمارستان ها بود.

وی اضافه کرد: بیماریابی در حال فعال‌تر شدن است، و دو،سوم افراد شناسایی شده مربوط به موارد سرپایی و افراد در تماس نزدیک با بیماران بود و موارد شناسایی شده جدید بیشتر از گذشته است و حتی افراد بدون علامت نیز امکان شناسایی و آزمایش پیدا کردند.

وی ادامه داد: تاکنون  ۸۳ هزاو ۸۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شدند  و ۲ هزار و ۷۱۱  بیمار تحت مراقبت قرار دارند که  تاکنون ۵۵۸ هزار و ۸۹۹ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ نیز  انجام شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد سازمان بهزیستی کشور بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد سازمان بهزیستی کشور بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد سازمان بهزیستی کشور بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالرسول پورعباس امروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در گفت و گو با خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و یا صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را ه داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه ها در حد دستگاه های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل شدند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به که این داوطلبان از کدام شهرستان ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب نیز گفت: این افراد به هیات های بدوی و هیات های تجدید نظر ارجاع می شوند و معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای ابن شهرستان دوباره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری