Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، مرتضی فنونی زاده درباره درخواست اکثر باشگاه های لیگ برتری مبنی بر لغو باقیمانده بازی های فصل جاری گفت: عدم برگزاری بازی ها تاثیر زیادی در سرنوشت باشگاه های لیگ برتری دارد. هزینه هایی که تیم های برای فصل جاری کرده اند حیف و میل می شود.

وی افزود: البته واضح است که هیچ چیز مهم تر از سلامتی افراد جامعه نیست اما می توانیم بازی ها را با رعایت امور بهداشتی ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید لازم باشد در هفته های ابتدایی که لیگ را از سر می گیرند بدون تماشاگر باشد اما در ادامه می توان با سالم سازی کاملِ محیط های ورزشی شاهد حضور آنها باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: اگر قرار است عدالت را برای همه رعایت کنیم باید بازی ها را ادامه دهیم در غیر اینصورت، در حق باشگاه هایی که در لیگ دسته اول هستند و سرمایه گذاری های فراوان کرده تا به لیگ برتر بیایند ظلم شده است.

وی درباره مشکلات بوجود آمده در خصوص نحوه مدیریت باشگاه ادامه داد: به هر حال تیم هایی که هواداران میلیونی دارند مشکلات و حاشیه های زیادی هم دارند. پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. امیدوارم آقای رسول پناه که به هوادار و پیشکسوتان باشگاه قول داده بتواند وعده هایش را عملی کند.

104 / 351 مرتضی فنونی زاده پرسپولیس لیگ برتر مهدی رسول پناه لغو لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرتضی فنونی زاده پرسپولیس لیگ برتر مهدی رسول پناه لغو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم