Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک گفت: وضع سفید و ایمن جزیره خارک، حاصل هم‌افزایی و همدلی آحاد جامعه و مسئولان این جزیره است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز روز چهارشنبه (17 اردیبهشت ‌ماه) در بازدید از کارگاه تهیه و توزیع ماسک و دستکش منطقه خارک اظهار کرد: ضرورت‌های اجتماعی همیشه ایجاب می‌کند بشر برای نیازها و محدودیت‌های خود دست به ابتکار و خلاقیت بزند و ابزارها و نیازهای خود را متناسب با شرایط محیطی تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور باز هم گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی برای رفع نیازهای جامعه ورود کرده‌اند. این کاری که بسیجیان با کار جهادی انجام می‌دهند کار فرهنگی است که یک بار دیگر همدلی و انسجام و همبستگی، اثربخشی خود را در جزیره خارک نشان داد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه وضع سفید و ایمن جزیره خارک حاصل هم‌افزایی و همدلی آحاد جامعه و مسئولان بوده است و بی‌شک تصادفی نیست، افزود: این کار چه از بعد فرهنگی و از بعد نگاهی که می‌تواند به جامعه القا کند بسیار ارزشمند است.
اسدروز اظهار کرد: در طول این مدت تعامل و همکاری مطلوبی بین آحاد مردم، فعالان اجتماعی و ستاد مردمی مبارزه با شیوع ویروس کرونا با مدیریت ارشد شرایط اضطراری برقرار است و تاکنون اقدام‌های مناسبی را در زمینه کنترل این ویروس در جزیره انجام داده‌اند که به نوبه خودم لازم میدانم از تلاش‌ها و زحمات این ستاد تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.
مدیر ارشد اضطراری منطقه عملیاتی خارک ادامه داد: امام جمعه، بخشدار، شهرداری و شورای اسلامی شهر، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و روسای ادارات و ارگانهای محلی، شرکت‌های نفتی و پتروشیمی، کادر درمانی شهر و بهداشت و درمان صنعت نفت همواره در کنار مدیریت ارشد شرایط اضطراری قرار داشته و با همدلی و هم‌افزایی در مبارزه با ویروس کرونا پای کار بوده‌اند.
کارگاه تهیه و تولید ماسک و دستکش با حمایت شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی و بسیج سپاه ثارالله خارگ با حضور بانوان بسیجی روزانه اقدام به تولید ماسک و دستکش می‌کند که در اختیار آحاد مردم قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند

محمد رحمانی فرماندار آبدانان در بازدید از مناطق عشایری آبدانان اظهار کرد: عشایر شهرستان آبدانان با دارا بودن ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری استان در قالب یک هزار و ۵۶۰ خانوار و جمعیت هشت هزار و ۷۰۰ نفری در رتبه اول نسبت به سایر شهرستان استان ایلام قرار دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام سبک از نوع گوسفند و بز شهرستان آبدانان را به قطب دامپروری استان تبدیل کرده است.

رحمانی بیان کرد: در این بازدید مشکلاتی که متوجه جامعه عشایری شهرستان آبدانان در شرایط فعلی است، دسته بندی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبدانان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: از فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان فروردین ۱۴۰۳ توزیع ماهیانه ۲ هزار کیسه آرد سفید، خرید و توزیع آب شرب سالم رایگان به کی هزذر و ۱۰۰ خانوار کوچرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مرمت، نگهداری و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان با ادوات راه سازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، توزیع ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید به عشایر کوچرو شهرستان، تخصیص توزیع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسعه شغل دامداری بین ۸۴ نفر و.. برای عشایر شهرستان خدمات انجام شده است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند